Wat een interessant en prettig leesvoer. Veel geleerd zo op de zaterdagochtend, dank daarvoor. Hulde ook voor je aanstekelijke enthousiasme. Kijk uit naar het vervolg. En bovenal gefeliciteerd met de unieke GA
Dankjewel voor de uitgebreide NA Topic! Geniet van je grail!
Wat een TOP topic, prachtig geschreven over uw Christiaan van der Klaauw grail !
Kijk uit naar het vervolg.
Gefeliciteerd met dit bijzondere horloge👌
Wat een passie. Leuk om te lezen.
Wat een geweldig verhaal! Zo veel passie! Ik neem mijn hoed voor je af. Heel erg mooi en ik ben erg blij voor je dat je deze droom hebt kunnen verwezenlijken! Geniet er van en ik ben benieuwd naar meer reviews!
Ik sluit mij aan bij alle bovengenoemde complimenten, wat een heerlijke leesplezier!
Van harte gefeliciteerd met een horloge wat je, als je het voor de originele primaire functie gebruikt, de tijd waarschijnlijk doet vergeten. Dank voor het nemen van de moeite om dit deel van het verhaal te schrijven. Leuk gedaan, ik kijk ernaar uit het volgende deel te lezen!
Mooie bijdrage dit aan ons forum!
Fantastisch verhaal, ik kijk uit naar het volgende topic. En uiteraard een schitterende aanwinst; dus als ik goed gelezen heb je jij een planetarium van voor 2009, zonder kippenpoot met afwerking door Benzinger?
Dank voor je bijdrage
Bedankt voor het delen van dit interessante verhaal. Heel bijzonder horloge en ik wens je er oneindig veel plezier van!
Wat een geweldige manier om een Grail Aanwinst uit te werken en luister bij te zetten. En terecht. Je voorbereidend onderzoek, bepalen welke uitvoering uit welk jaar je wilt bemachtigen en daar vervolgens invulling aan geven. Mooi dat je daarbij een dossier opbouwt en met ons deelt. Met veel plezier gelezen en kijk uit naar deel 2 en 3. Hoe dan ook: gefeliciteerd & veel dank!
Fantastisch verhaal en wat een geweldig uniek horloge! Dit soort verhalen mogen van mij niet lang genoeg zijn. Veel plezier met je GA! Ben je nu dan ook echt klaar met verzamelen ?
van harte proficiat met je horloge en dit verslag!
Heel leuk om te lezen. Op naar deel 2!
Bedankt voor je interessante verhaal. Wat een geweldig horloge.
Aan alles is te merken dat je dit uit liefhebberij en beleving schrijft. Echt heerlijk om te lezen!
Ben heel benieuwd naar je vervolg en zal dat met net zoveel plezier gaan lezen.
Carry on
Geweldig verhaal en een fantastische aanwinst!
mooi stuk en bijdrage
Ik ben benieuwd naar de rest.
Wat een bijzondere en mooie bijdrage. Fantastisch als iemand zich zo verdiept in een merk en/of specifiek horloge die “grail” dan na lange tijd aan zijn collectie mag toevoegen!
Zeer interessant leesvoer met mooi beeldmateriaal erbij! Dankjewel!! Dit soort bijdrages zijn de kers op de taart op HF!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Wat een gevoel moet dat geweest zijn toen je deze voor het eerst uiteindelijk (als eigen) in de hand en om de pols had stel ik me zo voor…
Ik kan wel huilen van geluk, voor jou en je enthousiasme en voor dit soort topics, waarvoor ik naar hf kom. Dank, dank, dank.
De cvdk planetarium is een van de mooiste horloges die er is, en het lijkt me dat jullie aan elkaar gewaagd zijn. Voorpret is de halve pret, dus met het plezier nu je hem in je bezit hebt zal het wel goed zitten!