Gefeliciteerd met je Grail watch! Echt een mooi verhaal en een heerlijke manier van schrijven. Kijk uit naar de volgende topics en foto’s!
Prachtig verhaal, prachtig horloge!
Bijzonder horloge en vooral ook leuk om te lezen dat het horloge je al zo lang geïnteresseerd houdt. Dan is het helemaal mooi om er nu echt één te hebben!
Mooie bijdrage voor het forum en gefeliciteerd met de aanwinst
Gefeliciteerd
Het hele horloge (Ariadne in elk geval) heeft geen enkel serienummer…
Interessant stuk leesvoer, dank voor de reis door het Christaan van der Klaauw universum! Ben benieuwd naar het vervolg
Heerlijk topic.
Dank!
Gefeliciteerd met de pracht NA.
Prachtig topic , en nog mooier horloge
Wacht met smart op het vervolg
Alvast bedankt en veel draagplezier
Gefeliciteerd met je aanwinst! Het zijn prachtige horloges zoals ik vorig jaar tijdens het bezoek daar met W&W heb mogen ervaren.
Heel erg bedankt voor het prachtige topic, met zoveel details en referenties. Top! Ik kijk al uit naar deel 2!
Prachtig horloge en los van het volledige verhaal veel dank voor de video’s van het guillocheren, skeletonneren etc. Kende de termen en dit soort content is zeer de moeite waard.
Gefeliciteerd met je aanwinst en bedankt voor het interessante verhaal!
Wat een heerlijk topic dit!
Enorm dank voor alle moeite en super, super gefeliciteerd met deze Grail Aanwinst!
Geweldig topic om te lezen! veel draagplezier toegewenst!
Jammer dat ik niet gemoemd ben bij de geweldige topics, desalniettemin geef ik je voor de spreekbeurt een 10!
Geniet van deze mooie aanwinst.
Heerlijk topic! Gefeliciteerd met de prachtige NA en bedankt voor het lekkere leesvoer
Hoi @Mauzer, ik vind op Delpher.nl wel wat advertenties van Christiaan van der Klaauw, maar niet heel veel en dan alleen als klokkenmaker en 1x als reparateur van zakhorloges. In geen van de advertenties worden polshorloges genoemd. Hierbij 2 voorbeelden:
Deze uit 1990
Deze uit 1984
Heel mooi horloge en geweldig verhaal, dank!
Wat een geweldig verhaal. Heerlijk om te lezen en wat een prachthorloge. Heb al meerdere malen CvdK horloges voorbij zien komen (een oud studie genootje van mij is juwelier en verkoopt ze ook) en het blijft een fascinerend merk. Kan mij goed voorstellen dat dit model je jaren heeft bezig gehouden. Mooi om je passie en enthousiasme uit het verhaal te voelen. Het spat er af.
Dat is zeker een aanrader! Niet alleen om de horloges te zien, maar ook de mensen te ontmoeten. Ik vond de sfeer bijzonder vriendelijk, en een stuk kleinschaliger dan ik had verwacht.
Dank! Er zullen nog veel foto’s en informatie volgen!
Dat is ook precies wat ik leuk vond: achtergrond informatie opzoeken. Hoe meer ik erover begon te lezen, hoe meer het ging leven. Op een gegeven moment heb ik me erin verloren, dit is slechts de samenvatting: er is nog zoveel meer te vertellen!
Dat is het leuke van dit forum: De passie die we delen, die merkbaar door alle topics is.
Haha, dank! Die worden zeker interessant
Dankjewel, na veel wachten en zoeken is het gelukt om een prachtig exemplaar te vinden! Ik ben er zelf ook erg blij mee, dat mag duidelijk zijn!
Bijzonder aardig, dank voor mooi compliment.
Klopt bijna: Mijn planetarium is van 2008, met afwerkingen door Benzinger, met kippenpoot. Pas na 2009 is de overgangsfase gekomen, waar in begin zowel nieuw logo, als kippenpoot mogelijk was.
Leuk om te horen, dank.
Dat dacht ik ook: Alleen Horlogeforum denkt daar anders over met een maximum aantal tekens per topic
Dat is op dit forum vragen naar de bekende weg, haha. Dit jaar voor geboorte van zoon een ander leuk horloge op het oog, uit zijn geboortejaar. Maar ja: er is een stuk meer rust.