Zeer goede bijdrage aan het forum!
Ik kijk uit naar het vervolg
Dankjewel, zoals je merkt ben ik er erg blij mee.
Leuk om te horen dat daar de inspiratie vandaan is gekomen. Dank voor de aanvulling. Dat verklaart ook waarom Noordmans de handleiding heeft geschreven.
Uiteindelijk is het planetarium in horloge eenvoudiger geworden dan het Eise Eisinga planetarium, niet alleen het aantal complicaties, maar ook de banen van de planeten. Zie hieronder een fragment met uitleg over de tweede wet van Kepler: waarin uitgelegd wordt dat planeten niet een continu dezelfde snelheid hebben.
Het verhaal is nog niet klaar, in deel II zal ik daar iets kort over noemen. Dit deel ging met name over het merk van der Klaauw en het model Planetarium.
Haha, erg leuk! Die zal ik onthouden.
Erg leuk om te lezen, zelf kan ik ook genieten van verschillende topics hier.
Toevallig om te horen, paar grote namen hebben op de LIS gezeten!
Zeker, dank hiervoor! Nog steeds leuk om terug te lezen.
Daar was ik zelf ook benieuwd naar: hoe zet je zo’n planetarium goed? En hoe werkt het eigenlijk? Ik denk dat ik dit vrij overzichtelijk heb weergegeven. Binnenkort maar tijd maken om deel II te posten, waarin dit allemaal wordt uitgelegd.
Super leuk en wat een werk, chapeau! Echt heel leuk om te lezen. Als je het leuk vind heb ik nog een stuk geschiedenis tekst over de periode 2009 tot nu - waarin belangrijke ontwikkelingen zijn gebeurt, dat zou het verhaal helemaal compleet maken. Zou je dat willen hebben?
Dat lijkt me erg leuk! Ik heb je een PB gestuurd, dank.