Gefeliciteerd met de aanwinst en wat een mooi verhaal!
Dank voor wederom een prachtig relaas wat het uitstekend doet bij de kop koffie in de ochtendzon De reactie van Sotheby’s vind ik overigens heel curieus.
Mooie aanwinst en super leuk verhaal!
Ik ben zelf een liefhebber en eigenaar van een CvdK, maar wat een geweldig verhaal, en machtig mooi horloge
Hartelijk dank hiervoor
Wauw! Ik heb echt met plezier dit verhaal zitten lezen, wat een ongekende passie en liefhebberij van de makers, die jij precies zo beleeft.
De reis naar NewYork om zo’n uniek horloge op te halen, past wel bij het bijzondere horloge. Geniet ervan in goede gezondheid
Wederom wow, voor het horloge en vooral de liefde en het verhaal achter de aankoop.
Prachtig verhaal! Dank je zeer!
Knapste is nog wel dat je het thuisfront mee hebt gekregen!
Hehe, eindelijk deel II, wanneer komt deel III? lekker gelezen dit! Dat veilingboeren boeven zijn wisten we eigenlijk al
In jouw geval gelukkig goed gekomen Nogmaals: prachthorloge met een schitterende complicatie
Zoals deel 1 helemaal TOP dank voor het mooie verhaal, ik wacht graag op het laatste deel
Heerlijk dit. Respect!
Dit is wel bizar. Anyway: mooi verhaal en prachtige aanwinst!
Enne: volgende keer live bieden…
Gefeliciteerd met je mooie horloge.
Gaaf verhaal. Maar bovenal mooie techniek. Ben dol op bijzondere techniek.
Een prachtig merk Christiaan van der Klaauw. De Real Moon Joure is ook zo gaaf.
Dan is de tecnotempo maar een speelgoed horloge.
Daar lopen de planeten allemaal even snel want het is de seconde wijzer.
Dank. Ik vond het zelf ook een leuke puzzel, welke uiteindelijk precies op zijn plek viel. Erg bijzonder om te zien hoe nauwkeurig het planetarium ontworpen is.
Ik blijf dit bizar vinden, en onverwachts bij Sotheby’s. Gelukkig had ik mij goed ingelezen en was ik goed voorbereid. Gelukkig was het bij je een meevaller, dat de wijzer er wél opzat!
Bedankt voor het mooie compliment.
Dat mag zeker gezegd worden!
Dat zal ik over 29,5 jaar doen!
Goed om te lezen dat mensen betaald krijgen om dit stuk te lezen. Leuk om te horen dat het enthousiasme goed overkomt, dan werkt besmettelijk.
Helemaal mee eens, aan andere verhalen te horen gebeurt dit blijkbaar vaker, ook bij zo’n veilinghuis.
Alle anderen met bijzonder aardige reacties hier: Bedankt!
Geweldig topic weer! Leuk leesvoer!
Dit deel ook weer met genoegen gelezen! Wel bijzonder dat je een horloge van Nederlandse bodem dus helemaal in New York moest ophalen. Maar wel een mooie reis gemaakt.
Erg bijzonder hoe Sotheby’s te werk is gegaan. Dat had ik niet verwacht van een dergelijke reputabele organisatie.
Wat een super post. Een erg bijzondere manier om een horloge aan te schaffen en fantastisch dat je zo in het mechanisme bent gedoken. Ik zit nu al na te denken over het maken van een kleiner planetarium naast hetgeen aan mijn plafond volgens dit principe…
Leest als een jongensboek. Super leuk om te lezen. Geniet ervan!
Geweldig!
Gefeliciteerd met je aanwinst, las heerlijk weg vanmorgen om 04:45 met als resultaat te laat op mijn werk 🫣😂
Prachtige reis!