Omdat ik iets anders op het oog heb mag deze iconische G-Shock naar een andere liefhebber.
Dit model is de (discontinued) Japanse versie van de standaard DW-6900 zoals deze sinds 1995 geleverd werd. Deze uitvoering was enkel in Japan te koop in plaats van de internationaal leverbare DW-6900-V1.
De DW-6900 om mijn ca. 17 cm pols.
Merk & model: Casio G-Shock DW-6900B
Diameter (excl. kroon): 53 mm
Leeftijd: Juni 2023
Datum waarop het horloge in mijn bezit is gekomen: Augustus 2023
Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos en Japanse handleiding.
Verzendkosten of afgehaald: Prijs is incl. verzekerde verzending binnen Nederland.
Conditie: Enkele gebruikssporen op de kunststof kast en band, nies ernstigs of opvallens. Glas is krasvrij. Alle functies werken naar behoren.
Soort uurwerk en kaliber: Casio module 3230.
'Foxfire is de benaming voor een natuurlijk voorkomende chemische reactie waardoor bepaalde schimmels blauwgroen licht geven in het donker. De tekst ‘Fox Fire’ werd door Casio in Japan gebruikt in plaats van de ‘Illuminator’ tekst op internationale modellen.
De prijs is € 85- incl. verzending binnen Nederland als aangetekend pakket.
Ik heb het horloge niet minder dan 6 maanden in bezit, en verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Ervaringen met mij als verkoper vind je hier
Klik linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur me een privébericht als je wilt reageren op deze advertentie. Reageren als antwoord op dit topic is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).