Stefanmol

Goede communicatie, vlotte afwikkeling, kortom fijn om zaken mee te doen!

Ik heb Stefan een G-Shock verkocht.Prettige communicatie, snelle betaling.
:ok_hand:t3:

Helemaal goed! Vlotte reactie, snelle betaling.

Top (tu)

Horloge geruild met Stefan. Vlotte communicatie, perfect verpakt en het horloge zelf was/is mooier dan beschreven. Helemaal top dus! :~

Een geinige ruil gemaakt met Stefan met een extraatje erbovenop!:slight_smile:

Leuke deal!! Voor herhaling vatbaar!!

Goede communicatie en snelle afhandeling bij overname van een horloge van Stefan :+1:

Toppie👍

1 like

Ik heb ook nog niet zo lang geleden een horloge overgenomen van Stefan. Aanrader en ook een aardige vent.

Groet,

Tecco

1 like

Heb een heel prettige ervaring overgehouden aan het contact met Stefan! Vlotte communicatie en afhandeling. Een hele dikke :+1:

Vintage Perlon verkocht aan @Stefanmol , aardige kerel zo via de mail, snelle betaling, aanrader.

Horloge verkocht aan Stefan, vlotte communicatie en betaling.
Aangenaam contact, voor mij een aanrader.

1 like

Leuke deal gedaan met @Stefanmol als vanouds zou ik willen zeggen!

Horloge gekocht bij Stefan, vlotte communicatie, snelle verzending, mooi ingepakt, en onverwacht een mooi doosje erbij! Aanrader! Bedankt!

Klokje van stefan gekocht. Vlotte communicatie, snelle verzending. Tiptop in orde :thumbsup:

SKX007 overgenomen van Stefanmol, heel prettig zaken doen, woensdagavond gemaild, vrijdag om de pols…

1 like

Seagull 1963 overgenomen van @Stefanmol, prettige communicatie en snelle en correcte verzending, een aanrader om zaken mee te doen. Bedankt Stefan.
Mvg. Bertjan

1 like

Leuke horloge overgenomen van @Stefanmol Alles liep conform verwachting! Top!

overige topics:

Horloge verkocht aan Stefan, prettige communicatie en een man van zijn woord, aanrader ! :+1:

1 like

Dan Henry 1970 van @Stefanmol overgenomen. ‘s Ochtends pb gestuurd, zelfde avond nog om de pols. Goede en snelle communicatie en bovendien een hele toffe kerel. Leuk gepraat en kreeg zelfs twee tooltjes mee die hij niet meer gebruikte. Aanrader!

1 like

Zaken gedaan met @Stefanmol waar hij bemiddelde voor een vriend. Vlotte communicatie en een fijne kennismaking! Bedankt Stefan, tot de volgende keer!

1 like