Stefanmol

Ik heb een band aan @Stefanmol verkocht. Probleemloze deal, duidelijke en vriendelijke communicatie. Prima! :+1:t2:

1 like

Bandje aan Stefan @Stefanmol verkocht. Enthousiast en sympathiek in de communicatie, snelle betaling en na ontvangst stuurde hij een paar mooie foto’s van zijn horloge op dat nieuwe bandje, hartstikke leuk. Aanrader.

1 like

@Stefanmol bandje ontvangen, keurig. Bedankt

1 like

Nato ontvangen van @Stefanmol voor een zeer schappelijke prijs, aanrader :slight_smile:

SKX013 overgenomen van @Stefanmol, vlot verzonden en zoals omschreven; bedankt voor de prettige service :slight_smile:

1 like

Gisteren een horloge afgehaald bij @Stefanmol. Gezellig even over horloges gepraat. Vlotte communicatie en aardige man. Zeer tevreden met mijn aankoop.

1 like

Horloge geruild met @Stefanmol. Reageert snel en komt vriendelijk over. Erg aangenaam om zaken mee te doen. Zeker een aanrader. :+1:t3:

1 like

Zojuist mijn Black Bay 36 aan @Stefanmol verkocht. Zeer leuk gesprek gehad over de hobby :watch: Prettige communicatie en Stefan was zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!

1 like

Stefan heeft inmiddels drie topics in het “ervaringen met” gedeelte. Kunnen die worden samengevoegd @jur ?

1 like

Vanfaag een superleuke ruildeal gemaakt met @Stefanmol, na contact via Pb over zijn horloge kwam hij erachter dat ik het horloge verkocht wat hij zocht dus de ruildeal we snel beklonken…

Communicatie was snel en geld was zo overgemaakt. Bedankt en veel draagplezier en zeker een aanrader :+1:t2:

1 like

Snelle en perfecte transactie gedaan met @Stefanmol. Aanrader, top HF-er!

Prettige communicatie en vlotte levering!

1 like

Steinhart gekocht van Stefan,zeer snelle verzending!:)-D

Casio G-Schock gekocht van Stefan. Goede communicatie en snelle verzending.

Gisteren heb ik mijn Horloge verkocht aan Stefan.

Erg gezellige overdacht en lekker slap kunnen lullen over horloges.

Stefan is een echte aanrader! Komt zn afspraken netjes na en communiceert snel en duidelijk. Zou zo weer zaken met hem doen!!

1 like

Vandaag de Hamilton Khaki Field overgenomen van Stefan (@Stefanmol)

Dank voor de snelle deal, graag tot een volgende weer! :ok_hand:

2 likes

Bandje verkocht aan @Stefanmol . Geld stond al op mijn rekening voordat ik uberhaupt een enveloppe gevonden had. Alles helemaal vlekkeloos en prettige communicatie. Aanrader!

Horloge aan @Stefanmol verkocht en zoals eerder een erg fijne deal. Horloge opgestuurd en een terugkoppeling bij ontvangst. Aanrader en zal zeker niet de laatste keer zijn :ok_hand:t2:

1 like

NY0040 aan @Stefanmol verkocht. Vlotte deal, leuke communicatie. All good.

1 like

Ik heb van @Stefanmol een Rolex Air King gekocht. Communicatie was goed en snel. Door tijdgebrek heeft een collega van mij hem even opgehaald, wat ook uitstekend verliep. Het horloge en toebehoren zijn 100% als beschreven. Erg blij mee.

1 like