Stefanmol

Leuk bandje voor weinig gekocht van @Stefanmol. Lag binnen no time op de deurmat :ok_hand:

1 like

Leuk bandje overgenomen van @Stefanmol. Echt een forumvriendenprijs, vlot en net contact en snelle verzending!!

Dank! :ok_hand:

1 like

Bandje overgenomen van @Stefanmol snelle deal, goede communicatie. Zeker een aanrader!

Weer een fijne deal voor een bandje met Stefan.

Verzending en verpakking snel en tot in de puntjes verzorgd :ok_hand:

1 like

Bandje verkocht aan @Stefanmol en hij is er blij mee :grin:

1 like

Horloge overgenomen van Stefan, super leuke communicatie snelle deal zeker een aanrader.
Pakketje bomproof ingepakt, voordat ik het horloge uit de verpakking had :sweat_smile: :rofl:
Jij mag met Sinterklaas de cadeautjes voor mijn zoontje inpakken, duurt dat ook een keer langer dan 5 minuten :rofl: :rofl:

Mijn ervaring met Stefan? Tja, die zag ik niet aankomen :flushed: Hij bood een bandje te koop of te ruil aan. Ik stelde een ruil voor, maar hij bedankte beleefd. Voordat ik de tijd had om te treuren kreeg ik het volgende berichtā€¦

ā€˜Ach, hij ligt hier toch maar te liggen, betaal de postzegel en ik stuur m opā€™

En zo geschieddeā€¦ :grinning:

Het betreft een mooie rubber FMK band, een materiaal dat geen stof aantrekt, wordt vaak door premium merken gebruikt, ook niet echt goedkoop dus :wink:

Stefan, hartelijk dank voor mijn meest leuke en positieve ervaring op HF! :+1:t2: :hugs: :facepunch:t2:

1 like

Horloge overgenomen van Stefan, de communicatie verliep super vlot en heel vriendelijk. Het horloge kwam zeer snel aan en was nuclear-proof ingepakt!

Dikke aanrader om met hem zaken te doen!

1 like

Leuke aankoop gedaan van @Stefanmol aka Stefan, snel en netjes verzonden zeker een aanrader. Bedankt Stefan ik ben er blij mee :grin:

1 like