G-Shock only III

Zijn coole dingen, die Rangemen. Staat ook zeker op mijn verlanglijstje…

2 likes

Oh leuk! Ik was er in 2022 met DVJ… wanneer ben jij gegaan? Ik had mijn Casio SGW-100 mee. De G-Shock waar geen G-Shock op staat. Minstens net zo stevig, goed afleesbaar display (zelfs deze met negatief display), kompas en thermometer. Beide functies die op zo’n trip goed van pas zijn gekomen!

4 likes

Net binnen, nog toffer dan ik dacht.

17 likes

Heel gaaf , gefeliciteerd!
Ik heb er ook wel eens naar gekeken maar ik dacht dat die overal wel uitverkocht was :thinking:
Mooi dat je er dan toch eentje heb gevonden :+1:t2:

1 like

Preowned natuurlijk

1 like

Ah ,ok … maakt hem niet minder gaaf hoor :muscle:t2:

Heel erg mooi en geniet ervan.

1 like

8 likes

Morgen komt m’n 4e DW-6900 binnen, kwartet !! Ik had de DW-6900-1V al in de box, en de U stond op mn lijstje maar ik was niet actief op zoek. En ja, dan komt ie voorbij he op HF :sweat_smile: Gisteren de deal gemaakt, morgen komt ie binnen :ok_hand:t2:

2 likes

Pakketje geleverd :innocent:

M’n eerste G-Cool :blush:

Splinternieuw uit 1996
Nooit uit de originele doos geweest :heart_eyes:

Geweldige vondst denk ik :innocent:

11 likes

Toevallig van Siebel? :blush:
Had deze van bij Siebel gekocht, maar was volgens hun en laatste stuk… Dus geen origineel doosje, handleiding en garantiekaart…
Dus had hem terug gestuurd…

Zeker een geweldige vondst weer :smiley: :+1:

Mijn langverwachte pakketje uit Spanje is vandaag ook binnengekomen, helaas niet in de staat
(nieuw met kaartje eraan) als waar die aangeboden voor stond… :sob:

Bezel mist een stuk en de adjust knop zit vast
Oftewel it’s f*cked up
:face_with_symbols_over_mouth:

Klopt, maar mijne is wel kompleet anders was ie ook terug gegaan.

1 like

Damn das zonde…
Vinted?
Had deze volgens mij ook in m’n favorieten staan… :blush:
Is nog een kleurstelling die ik graag wil :black_joker:

1 like

Ja vinted, eerst keer… kijken hoe dit afgehandeld gaat worden, verkoper noemt mij een leugenaar, gaat goed :unamused:

De ene keer gaat vinted prima, de andere keer is het weer leergeld betalen.

Het is net marktplaats, maar dan met nog langere wachttijden. De juwelier is nog steeds de meeste kans op een goed horloge met de minste wachttijd, maar dat gaat je wat kosten.

Over het algemeen gaat vinted best goed. Ik schaam me meer voor de mensheid wat voor leugens sommige verkopers paraat hebben.

4 likes

8 likes

Hier even een update van mijn nieuwe Spaanse aanwinst de GW-B5600BL aka The Joker
(waarvan het adjust knopje niet werkte)

Bezel er maar even afgehaald en wat bleek…
het gedeelte waar er een stuk uit de bezel leek zat dus aan de bovenkant van het knopje er tussen :man_facepalming:t2:

Die Spaanse koekenbakker had dus waarschijnlijk de bezel er een keer afgehaald en er niet goed op terug gezet :unamused:

Gelukkig dus een super easy fix :smiley:
Knopje werkte dus gewoon en ik hoefde dus alleen
even de bezel 20 min in heet water te leggen en de bezel was weer terug in vorm :ok_hand:

Gelijk even een wat soepelere band erop gezet
en knallen maar! Toch nog een hele grote blij hier :grin:

23 likes

Hij is fijn! Proficiat. En wat een prutser joh.

Gr, Vigorelli

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in G-Shock only III (Deel 3).