G-Shock only III

Crosspost

18 likes

NA…

Superblij mee ! Bandje zit als gegoten (blij dat ik dus voor het wat duurdere model heb gekozen) en het draagt fantastisch, qua formaat gewoon perfect.
This is a keeper !

23 likes

Good morning :sunny: :heart_eyes:

17 likes

Good afternoon.

16 likes

Die heb je toch ook in het geel? Is dat de gbh200 of zoiets? :zipper_mouth_face:

Met gele ipv rode accenten inderdaad. Het is de GW9400 Rangeman. Helemaal geel heb ik nooit gezien, wel groen.

1 like

De oudere gele Rangeman is de GW-9430 (30 jaar jubileum uitgave). Die kosten nu ruim boven de 1000 euro geloof ik.

Een gewone GW-9400 met een band en bezel uit de reserveonderdelenbak van TikTox ziet er redelijk zo uit, maar mist de zwarte knoppen. De functionaliteit is exact hetzelfde.

8 likes

Jammer dat je alleen de banden los kunt bestellen. De kast heb ik nog niet los gevonden…

Dat klopt. Deze bedoel jij👇

5 likes

De GOAT :grin:

1 like

Zijn coole dingen, die Rangemen. Staat ook zeker op mijn verlanglijstje…

2 likes

Oh leuk! Ik was er in 2022 met DVJ… wanneer ben jij gegaan? Ik had mijn Casio SGW-100 mee. De G-Shock waar geen G-Shock op staat. Minstens net zo stevig, goed afleesbaar display (zelfs deze met negatief display), kompas en thermometer. Beide functies die op zo’n trip goed van pas zijn gekomen!

4 likes

Net binnen, nog toffer dan ik dacht.

17 likes

Heel gaaf , gefeliciteerd!
Ik heb er ook wel eens naar gekeken maar ik dacht dat die overal wel uitverkocht was :thinking:
Mooi dat je er dan toch eentje heb gevonden :+1:t2:

1 like

Preowned natuurlijk

1 like

Ah ,ok … maakt hem niet minder gaaf hoor :muscle:t2:

Heel erg mooi en geniet ervan.

1 like

8 likes

Morgen komt m’n 4e DW-6900 binnen, kwartet !! Ik had de DW-6900-1V al in de box, en de U stond op mn lijstje maar ik was niet actief op zoek. En ja, dan komt ie voorbij he op HF :sweat_smile: Gisteren de deal gemaakt, morgen komt ie binnen :ok_hand:t2:

2 likes

Pakketje geleverd :innocent:

M’n eerste G-Cool :blush:

Splinternieuw uit 1996
Nooit uit de originele doos geweest :heart_eyes:

Geweldige vondst denk ik :innocent:

11 likes