Crosspost
NA…
Superblij mee ! Bandje zit als gegoten (blij dat ik dus voor het wat duurdere model heb gekozen) en het draagt fantastisch, qua formaat gewoon perfect.
This is a keeper !
Die heb je toch ook in het geel? Is dat de gbh200 of zoiets?
Met gele ipv rode accenten inderdaad. Het is de GW9400 Rangeman. Helemaal geel heb ik nooit gezien, wel groen.
De oudere gele Rangeman is de GW-9430 (30 jaar jubileum uitgave). Die kosten nu ruim boven de 1000 euro geloof ik.
Een gewone GW-9400 met een band en bezel uit de reserveonderdelenbak van TikTox ziet er redelijk zo uit, maar mist de zwarte knoppen. De functionaliteit is exact hetzelfde.
Jammer dat je alleen de banden los kunt bestellen. De kast heb ik nog niet los gevonden…
De GOAT
Zijn coole dingen, die Rangemen. Staat ook zeker op mijn verlanglijstje…
Oh leuk! Ik was er in 2022 met DVJ… wanneer ben jij gegaan? Ik had mijn Casio SGW-100 mee. De G-Shock waar geen G-Shock op staat. Minstens net zo stevig, goed afleesbaar display (zelfs deze met negatief display), kompas en thermometer. Beide functies die op zo’n trip goed van pas zijn gekomen!
Heel gaaf , gefeliciteerd!
Ik heb er ook wel eens naar gekeken maar ik dacht dat die overal wel uitverkocht was
Mooi dat je er dan toch eentje heb gevonden
Preowned natuurlijk
Ah ,ok … maakt hem niet minder gaaf hoor
Heel erg mooi en geniet ervan.
Morgen komt m’n 4e DW-6900 binnen, kwartet !! Ik had de DW-6900-1V al in de box, en de U stond op mn lijstje maar ik was niet actief op zoek. En ja, dan komt ie voorbij he op HF Gisteren de deal gemaakt, morgen komt ie binnen