Charging
Heel gaaf!
Lichtelijk jaloers hier hoor
Daar ben ik ook naar op zoek, maar dan wel een iets andere kleurstelling.
Heb deze nu 3 jaar: er zijn een stuk of 15 G-Shocks gekomen en gegaan maar deze is gebleven en wordt nog steeds wekelijks gedragen.
Als (amateur) muzikant/pianist (hoewel ik liever de term ‘pianospeler’ gebruik, ik vind mezelf de benaming ‘pianist’ niet waardig ) kan ik je zeggen dat het bij Casio muziekinstrumenten van heel goedkoop naar heel duur gaat, net als met de horloges
Gaat van een Casiotone van 90 euro tot een digitale buffetpiano die richting 4000 euro gaat, perfect vergelijkbaar met de buffetpiano’s die bijvoorbeeld Roland en Kawai aanbieden…
Enfin, het gaat hier over G-Shocks, back on topic !
Dat is denk ik ook precies de kracht van Casio: Alle lagen van de bevolking aanspreken en door alle lagen gerespecteerd worden. Doen ze goed daar in Japan!
Net als Seiko, eigenlijk
Terecht. Super cool.
Ja deze ontbrak nog in mijn collectie, ging toch richting centrum en voor die 15,90 na korting kon ik hem niet laten liggen
Is die nou wit of crème?
Ik vroeg me eerder al hetzelfde af. Wel meer wit, maar niet spierwit.
Deze crème achtige kleur komt wel echt door het zonlicht.
Edit:
Geweldig ding in deze cartoon-stijl. Echt super.
Ook bij Zalando besteld maar wordt door PostNL geleverd. Althans…het is ze al twee dagen niet gelukt om het pakketje af te leveren. En ik had nog wel bewust een pakket punt gekozen…. Is niet de eerste keer. Volgens mij doen ze niet eens meer moeite en wachten ze gewoon tot een pakket naar een centraal afhaalpunt kan of zo.
(Sorry, niet direct met horloges te maken maar moest ff klagen.)
Klagen lucht op, je hebt gelijk en het is werkelijk belachelijk wat dat bedrijf af en toe doet of juist niet doet.
Deze is keurig met DHL gekomen, jouw ervaring met PostNL herken ik helaas ook.
Moet zeggen dat het de laatste maanden goed gaat, al een tijd dezelfde bezorger, dat scheelt echt.
Gr. Marc