G-Shock only III

:sunny::sunny::sunny:

8 likes

ja ik snap dit niet helemaal. ik heb een timex ironman en daar zie je de tijd vanuit elke hoek vanaf 10 meter afstand. je zou zeggen dat casio dit ook voor elkaar zou moeten krijgen voor deze prijs. Maargoed, met solar ben je wellicht beperkter.

2 likes

Nouja, ik heb ook de DW5600 gehad. dat is geen solar. en die was al helemaal dramatisch. dat als je het horloge iets naar links draaide, zag je helemaal niks op het scherm :rofl: denk dat de 5610 sowieso het mooist oogt. plus de cijfers zijn dikker dan de dw en gw modellen :sunglasses: :sunglasses:

denk dat de 5610 sowieso het mooist oogt. plus de cijfers zijn dikker dan de dw en gw modellen :sunglasses: :sunglasses:

welke 5610 doel je dan op, die je mooier vind ?

Gewoon de gwm5610 en de U versie. Leukste en mooiste plus ze kosten niks voor wat je allemaal krijgt.

1 like

Heb zelf de G5600E-1 incoming. Looks van de DW5600, maar mét tough solar en de nieuwe module. Any day now :slight_smile:

10 likes

haha die wou ik ook eerst halen. maar de looks van de GWM5610 vond ik net wat leuker en stoerder :relaxed: heeft lang geduurd tot ik heb echt gaaf begon te vinden

Hebben jullie toevallig een tip voor wie ik kan berichten voor het modden van een CasiOak? :slight_smile: Heb net aftermarket indices en wijzers gekocht, maar zou die het liefste zonder stofjes onder het glas er opgezet hebben.

1 like

wellicht @GiveMeYourDough ?

2 likes

Ik doe momenteel even niets meer vanwege tijdgebrek :drooling_face:
Modden met aftermarket onderdelen begin ik sowieso niet aan, dat is vragen om ellende.

1 like

misschien wilt hij dat wel :upside_down_face:

1 like

Thanks voor 't reageren iig. :slight_smile: Als Casio/G-shock ook OEM wijzers aan particulieren leverde, dan was ik daar absoluut voor gegaan.

2 likes

12 likes

Yes, no problem.
Lastig dat ze dat niet hebben hè.
Ga je alle wijzers vervangen of alleen die van de tijd?
Die wip je er eenvoudig af en terugmonteren is ook simpel.
De dagaanduiding gaat ook simpel maar wil weleens wat problemen geven met eraf komen en dan krijg je hem nauwelijks terug.
Ik haal hem eraf door een stevig ziplock zakje in te knippen met een schaar en dat onder de wijzer te schuiven. Dan voorzichtig recht omhoog trekken. Dan krijg je hem er ook weer makkelijk op.
Voor het monteren gebruik ik van die opdruk stiftjes, die werken bij dit horloge het makkelijkste vind ik zelf. Daarmee voel je echt perfect de wijzers over de asjes schuiven.

1 like

Ik gooi hem er ook nog eens in.

Lekker makkelijk horloge.

11 likes

Kijk dat is een mooie … zal is gaan Google :ok_hand::ok_hand:

1 like

Vooral de tijdwijzers inderdaad. Dagwijzer zit er ook bij, maar die vind ik minder boeiend. Wil vooral meer/betere lume :grin: Ik zal eens even rondkijken naar zo’n opdrukstiftje.

1 like

The best :grin:

1 like

Welk serienummer is deze ???

1 like

11 likes