MRG-G1000B-1A.
Gr, HJR
MRG-G1000B-1A.
Gr, HJR
Thx voor je berichtje
Gr bram
Mijn meest gedragen en favoriete G-shock tot nu!
Militaire training, obstacle runs, uitgaan en gewoon casual in het dagelijks leven. Nooit problemen mee gehad. Eentje die de collectie nooit verlaat.
Ik draag de mijne ook heel regelmatig, heb een paar duurdere stalen G-Shocks waar ik ook kan van genieten maar soms wil je gewoon iets “indestructible” om de pols.
Ik heb er ondertussen 2, heb een witte versie met afgeleefde bezel en band overgenomen voor een prikje.
De vorige eigenaar dacht dat hij stuk was, omdat de knoppen het niet deden, ik zag op foto’s dat hij op “low” power stond, waardoor inderdaad niet alles naar behoren werkt.
Ik had er alle vertrouwen in dat deze na een fikse portie zon perfect zou werken, (want Casio…) en de GW-6900 heeft mijn vertrouwen niet geschaad.
Laten zo!
Gepimped kut auto correctie.
Ik dacht al, gerimpeld zal wel straattaal zijn ofzo.
Ik ben best onder de indruk van de nieuwe 5610… maar irriteert het jullie niet dat de kijkhoek @#% is?
Gaat niet gebeuren.
De witte lak laat los op de band en de band is zodanig verzwakt dat mijn zoontje van 8 er een stuk af kon scheuren…( hing al half los overigens )
De bezel is om de één of andere reden “opgezwollen “ waardoor de knoppen nu gelijk staan met de bezel, niet meer bruikbaar dus.
Je kan een poging wagen bij de huisdealer in Casio onderdelen aan de andere kant van de noordzee, 35 pond exclusief verzendkosten, BTW en douanegeld en je bent een heel eind als de schoefjes nog goed zijn.
Bezel:
heeft iemand deze nieuwe module , ik ben echt benieuwd of jullie dit ook ervaren …
dit is heel normaal hoor… maakt niet uit welk model je hebt. dit zul je altijd houden.
waar ik mij meer aan irriteer is het feit dat wanneer je er RECHT tegen aan kijkt, de cijfers wat vager ogen dan dat je hem iets van je af draait. jammer dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden. mensen zeggen omdat ‘‘men’’ er nooit RECHT tegen aan kijkt. maargoed of dat zo is weet ik niet
Het is wel normaal. Ik heb me er nooit aan gestoord. Er bestaan wel legio topics op WUS over het ‘hydromodden’ van G-shocks waardoor de afleesbaarheid zou verbeteren.
Gr, HJR