G-Shock only III

Heb hem al verkocht​:flushed: mooiste g shock… maar helaas was dat ook de reden waarom ik hem niet wou beaten. Te mooi om te beaten. Dus heb toch eindelijk de gwm5610 gekocht. Praaaaaaaachtig ding :heart_eyes:

8 likes

13 likes

'tis misschien niet de goedkoopste, maar denk oprecht dat de 5610 de ultieme beater is. Lijkt ook haast een van de meeste getoonde G’s hier te zijn, maar misschien is dat observer bias.

2 likes

14 likes

dat merkte ik ook al ja. Maar hij heeft gewoon letterlijk alles wat je nodig hebt… en de prijs is gewoon goed. ik vind zelf de GW5000 de mooiste square g shock… maar voor dat geld zou ik hem nooit kunnen beaten als bijvoorbeeld de gwm5610

1 like

BAM💥

12 likes

:heart_eyes::+1:

14 likes

Mooi geel is niet lelijk :joy:

12 likes

9 likes

11 likes

Welke 5610 ref is nou degene die je moet hebbe…de referentie. Ik zie de gw5610 maar dies 130 eurie…

1 like

Heeft iemand toevallig de GM-B2100D al? Ik wil dit weekend nog een G-shock halen denk ik. (Ga eind september survivalen en… ach laat maar elk excuus is tegenwoordig goed om een nieuw horloge te halen :smile: )
Ik twijfel tussen de GM-2100-1AER en de GM-B2100D-1AER. De GM-2100 is redelijk betaalbaar, de B2100D is een flink stuk duurder maar wel full metal.

Dan wil je toch niet zo’n klomp ijzer aan je pols?
Lekker de kunststof versie doen (zou mijn idee zijn)

1 like

Luxe survivalen dan :joy:

Maar je hebt gelijk, de full metal lijkt teveel op deze, dan toch beter met rubberen strap.

2 likes

Heb er nog twee liggen maar ik was de casioak een beetje zat… Ook met al die modellen die uitkwamen… De gele vond ik wel tof maar nu komen ze weer met deze. Toch wel leuk voor de nazomer :wink:.

Gr, HJR

8 likes

Die is wel lekker. Hadden ze eigenlijk in het voorjaar moeten uitbrengen.

1 like

Den DW5600HR maar weer eens om, behoorlijke tijd niet gedragen omdat ik ronde horloges mooier vind ogen. Dit is ook gelijk weer de laatste keer want verkoop :ok_hand:t2: goed weekend voor degene die het betreft :sunny::beers:

9 likes

Het is de rubberen strap geworden. Voelt een tikje cheaper dan ik had verwacht maar met deze om ‘durf’ ik wat meer dus het is goed zo.
En nu moet ik ff minderen zegt m’n vrouw, 5 horloges in een maand is genoeg zegt ze :sweat_smile:

Lees jullie rond Kerst wel weer :joy:

14 likes

Dat is een mooie MRG welk type nummer is dat.
Heb zelf onder andere 2 MTG’s maar deze is wel erg mooi

1 like