G-Shock only III

Nieuwe aankoop binnen… Net opgepoetst…

Ideale zomerhorloge!
Had nog geen GLX in de collectie :blush:

20 likes

Ideaal aan zee! Maar hoe stel je de locatie in i.v.m. de getijden weergave?

Die was wel heel vies, haal je de bezel en band er niet even af :grimacing:

1 like

Letterlijk en figuurlijk weer een fris horloge. Veel plezier.

Yep heb ik ook gedaan… Dit was eerst voor het eerste oppervlakkig vuil… Heb de band en bezel apart nog eens in de Ultrasoon reiniger gedaan :smiling_face:

1 like

Er was onderliggend ook nog eens met balpen op geschreven :face_with_raised_eyebrow:… En heb ik gelukkig ook allemaal kunnen verwijderen!

14 likes

:snowflake::snowflake::snowflake:

10 likes

Die wil ik… een digitale frogman met multiband 6 staat hoog op mijn lijstje, maar nieuw maken ze die volgens mij niet meer?

1 like

Ja dat snap ik dat jij die wilt dit de Frogman Antartic Limited Edition en is helaas niet te koop. Dit vind ik ook de enige met de mooiste kleurencombinatie :heart: :blue_heart: :orange_heart:

Nee dat klopt…Tegenwoordig hebben ze het analoge model uitgebracht daar heb ik er ook eentje van een Limited Edition, Poison Frogman :frog:

9 likes

Deze nu denk ik een half jaar. Stuk robuuster dan ik had gedacht. Al een aantal keer gestoten maar nog steeds geen krasjes, afgezien van wat veegjes op de sluiting van de band.

10 likes

Deze kwam voorbij zeilen op MP en is incoming, kon em niet laten liggen :smile:

11 likes

Heel erg lekker!

Ben benieuwd.

1 like

NA: Mijn eerste digitale klok😜

14 likes

Mooie bijpassende bril :sunglasses:

2 likes

Jawel hoor, zowel de GWF-1000 als de GWF-D1000 zijn nieuw te krijgen. Je kunt hem dan het beste uit Japan halen. Ik heb vorige maand een gwf-1000 gekocht voor €361 incl verzenden, er komt dan 85 douane en btw bij.

Indien je bereid bent om het dubbele uit te geven, heb je de d1000. Dat is het model waar je op reageerde, maar dan wel de normale versie in het zwart met blauwe accenten. Deze voegt een dieptemeter en een langer bandje toe aan de normale 1000.

De d1000 is tot heden de laatste evolutie in digitale frogmen. Volgens velen is dat horloge door de diepte sensor, het echte duikhorloge. En de 1000 is dus gewoon een leuke iso rated G shock, maar in realiteit nooit gebruikt door duikers. Hoewel duikers een horloge (ook de d1000) hooguit nog als backup zullen gebruiken, naast de duik computer.

9 likes

Lange tijd over na gedacht. 1 van de mooiere stalen g shocks.

1 like

Nee hoor. Je moet de vraagstelling goed lezen…Hij vraagt of deze horloges nog nieuw worden gefabriceerd en dat is niet het geval :point_down:

Nee klopt.

Dat zijn modellen die wel nog opnieuw gefabricerd worden maar de GWF-D1000 niet meer…Wat jij hebt gekocht is een heel ander horloge met een heel ander uurwerk/uiterlijk. Zit geen dieptemeter op enz…De D1000 dat is de real deal :sunglasses:

1 like

Temptation
https://www.creationwatches.com/products/casio-g-shock-57/casio-g-shock-street-spirit-series-analog-digital-quartz-gm-2100ss-1a-gm2100ss-1-200m-mens-watch-24804.html

Staat nu trouwens een GST-B400D op MP, richtprijs 175 euro. Misschien ist wat ?