Hebben jullie tips voor betrouwbare websites om een G-Shock uit Japan te halen? Ik ben wel bekend met Sakura en Shopping in Japan, maar deze zijn niet altijd even goed qua voorraad.
Heb je een bron waarin staat dat dit model niet meer wordt geproduceerd? De vraagstelling heb ik heus goed gelezen hoor
Volgens dit artikel van mei 2023 is de d1000 namelijk niet uit productie:
Edit: zie dat hij nog gewoon op de Japanse Casio website staat:
Heb mij juwelier gevraagd en die heeft gebeld naar Casio Nederland en ook heeft hij zijn vertegenwoordiger ingelicht en beide gaven aan dat ze niet meer NIEUW gefabriceerd worden, de laatste die is geproduceert, is de Antartic Limited Edition (2019) Heb zelf gevraagd naar het model die jij nu in de link heb gezet maar is niet meer leverbaar.
Nice!
Ik doe mee!:
2e keer dat ik dit model nu bezit. Snap niet waarom ik hem toen weg heb gedaan. Ik mag weer meedoen hier
Nieuwe aankopen zijn binnen
Opgepoetst en proberen nieuwe batterijen te plaatsen…
Nr1
Nr2 is wat moeilijker…
Batterijen hadden lekkages, dit heb ik mooi allemaal kunnen oplossen!
Vastgesteld dat ik niet de correcte batterijen in huis heb… Dus direct bijgesteld…
Enkel de metalen band is een marteling… Ik krijg de links echt niet los
Iemand tips om de links los te krijgen???
Leuke oudjes !! Links loskrijgen zou ik zo niet weten helaas…
ook heel lang over na gedacht! Die, en de all black versie. de all black versie met zwarte bezel toch niet gedaan wegens ‘‘te zwart’’ en de bezel die verkleurd uit eindelijk. De stalen bezel versie wat jij hebt vond ik uit eindelijk mooier. Maar gezien ik de gbd-200 al eerder had gehad en hij zo erg beviel, heb ik toch maar voor deze gekozen omdat hij qua looks net wat meer heeft
eigenlijk heeft de gbd-200 alles wat ik zoek in een g shock. enige nadeel, de zachte plastic/resin onderdeeltjes tussen de band en kast.
Inpakmateriaal verzamelen voor een G-Shock?
Luie mensen
En zo is vandaag nummer 3 bij mij bezorgd!!! Weer een 5600 dus makkelijk om te bouwen
Die had gelukkig niet meer dan een brievenbusdoosje nodig er kan immers toch niks aan kapot gaan
Na de GW-5000U nu een tijdje in bezit te hebben, verrassend genoeg vind ik het echt een fijn horloge, begint het te kriebelen om deze aan te schaffen:
DW-6900B. Pas geleden ook in U variant uitgebracht, dus met wat updates.
Ik verwacht een horloge verpakt in een niet te meten hoeveelheid
bubbeltjesplastic
Gaat lekker !!