G-Shock only III

Heel gaaf die!

Heb net de DW6900 aangeschaft🙃

10 likes

Wat een heerlijk trio🥰

12 likes

Happy :slight_smile: zo licht, je voelt hem bijna niet.

PS: iemand die dit model al meer dan 2 jaar heeft en kan bevestigen dat de batterijduur wel meer dan 2 jaar is? ( zonder bluetooth gebruik ) :smiley: ?

12 likes

Iemand die de GWM-5610, de G Shock Square tough solar etc etc, kan aanbevelen voor de ietwat kleinere pols?

3 likes

Vermeld je polsmaat, ik wil het ook weten :grimacing:

2 likes

17cm

Zal wel mevallen. Draag met mijn 6.5cm een 42mm duiker met 50 lug to lug. Gaat nog best ok

1 like

Ik heb een 17,5 cm polsmaat, draagt prima

6 likes

GW-5000U op 16,5/17cm pols:

8 likes

Als je een iets wat plattere pols hebt kan dit prima!
Hier ook een ca. 17 a 17,5cm pols :+1:t3:

1 like

Deze youtuber heeft hem 2 jaar zonder Bluetooth functies en batterij doet t nog

3 likes

5610U op 17cm pols:

9 likes

Hier de GW-M5610U-1CJF op een 16,5 cm pols

12 likes

Heb het even bekeken! Inderdaad zeg :slight_smile: ach bij andere modellen waar 2/3 jaar staat, gaan ze ook altijd veel langer mee. Is natuurlijk ook gebaseerd op als die gene alle functies gebruikt etc toch. Zolang je er alleen de tijd op leest zal hij vast en zeker langer dan 3/4 jaar gaan wellicht. We gaan het zien

Heb zonet even een paar gbd-200 bezitters gevraagd hoe het bij hun zit. 2 jaar en doet het nog prima. Dus dat beloofd wat :+1:t2::+1:t2:

Aantrekkelijke display, mooi kleur :drooling_face: mocht je em kwijt willen, denk aan mij :sweat_smile:

1 like

Aight wat een gezellig topic hier, thanks voor de reacties! :facepunch:t3:

1 like

Erg mooi zo Mark :sunglasses:

1 like

Ik dacht dat Casio de levensduur van de batterij bepaalt op basis van iets van 10x op een dag het lichtje aan op de maximale duur (3 of 5 seconden), 1 uur op een dag stopwatch, piep op het hele uur en 5x alarm.

Dus als je rustiger aan doet er mee, dan houdt de batterij het ook langer vol.
Ik vermoed dat een LCD only het ook langer volhoudt dan een model met wijzers.

1 like

Jazeker!

9 likes

Nice kan prima dus!

2 likes