G-Shock only III

Bestellen maar! :+1:

1 like

7 likes

Hmm dat weet ik niet. Nooit iets over gehoord. Zal wel bij houden hoelang die van mij gaat volhouden :stuck_out_tongue:

Dank je wel Marco :facepunch:

1 like

DW-6900UB-9JF incoming via Sakura Watches. 1e van 2024.

12 likes

:muscle:t2::muscle:t2:

15 likes

109 euro op Bol, sla je slag :+1:t2:

2 likes

15 likes

11 likes

Bijna… :grimacing:

Edit: Binnen!!

29 likes

Nieuwste aanwinst een in Dec 2008 verkochte GW-M5600 (multiband 5) ongedragen!!

Dit model is geïntroduceerd in 2008 en werd tot 2011 verkocht nadat deze vervangen werd door de GW-M6510.

3 likes

Heel mooi setje solars! :heart_eyes:
Van waar komt uw NA?

1 like

eBay, origneel verkocht in de UK in 2008

Zalig, staat ook hoog op m’n verlanglijst :heart_eyes:

1 like

In het geheel niet onaardig :smile::raised_hands:t3:

Ik kan niet achterblijven natuurlijk

Ik wacht nog steeds op mn DW6900 … Vanavond of morgen word ie afgeleverd bij een DHL-punt.

6 likes

Nice! En meteen door voor de G-5600 (2002) :stuck_out_tongue_winking_eye:
De eerste solar square, dus goed excuus om hem toe te voegen aan de collectie haha

8 likes

Had hem gezien ja, maar hij mist wel de blauwe tekst,
Maar mocht je hem kwijt willen mag je uiteraard een pb sturen :smile:

Wat ik zo grappig vind is dat die 43mm op jullie polsen er allemaal prima uitzien. Als ik een 5600 op mijn pols slinger, zit ik er echt nog wat grootte bij te fantaseren. Eigenlijk alleen bij de gxw56 heb ik het idee dat deze groot genoeg is. Ik hoop echt dat de stalen cases de 5600’s groter laten lijken :slight_smile:

4 likes

Genieten met de doorschijnende G op de achtergrond.

De DW-6600 heeft de allerbeste en mooiste achtergrond verlichting van wat ik in de collectie heb van G-SHOCK👌

15 likes

beste g-shock mensen. de GBD-200 heeft een CR2023 Panasonic batterij. Is het een probleem als er een Duracell of VARTA CR2023 in gaat of moet er perse een Panasonic in? iemand die weet of het uit maakt?