G-Shock only III

Naar mijn weten moet het geen probleem zijn. Ben in het verleden zelfs overgestapt van een B-merk naar een A-merk in dit geval dus Duracell en mijn batterij ging toen 3 jaar langer mee dus het zegt ook iets over de kwaliteit maar je betaald wel iets meer. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Succes✌️

1 like

Bedankt voor je reactie! daar kan ik wel wat mee. ik lees hier en daar dat Panasonic dus ‘‘oke’’ is. Maar gezien we allemaal wel weten gaat duracell altijd ‘‘langer’’ mee en is gewoon een goed merk. Dus waarom niet Duracell erin gooien denk ik dan :slight_smile: ik was dus alleen even benieuwd of het dus uberhaupt geen kwaad kon als er geen factory merk erin zit haha. thanks!

1 like

Nu zal Duracell prima zat zijn. maar ik hoor dat Energizer ook best goed is. Daar ook ervaring mee of? :rofl:

het is een CR2032 in de GBD-200 :wink:
mijn voorkeur is Renata of Duracell in horloges :ok_hand:
ca 5€/4st op Amazon

1 like

Nee😅

1 like

Och ik haal ze steeds door elkaar…

Mooi. daar komt dus een Duracell in :slight_smile:

1 like

1 like

5 likes

Zojuist binnen. Leuke G-Shock met veel te veel functies :grin:

16 likes

Mooi, broertje van mijn monster.

1 like

En welke is dat? Mudman oid.?

16 likes

???wat moet ik zien

1 like

Mooiste g-shock na mijn mening💪🏻

12 likes

7 likes

Dat is de GW-9400 rangeman in zwart.

8 likes

11 likes

AWG-M100SF-1A5JR en GW-2320SF-1B5JR incoming. :smile:

2 likes

Nou heb er zojuist een duracell in gedaan :slight_smile: zal mij benieuwen hoe lang hij vanaf de dag van vandaag mee zal gaan. Geen bluetooth en onnodige extra’s. Gewoon de tijd alleen lezen. ( en aaaf en toe het lampje aan )

2 likes