Met aandoen uit mijn handen gegleden en op de vloer geknald. Gelukkig dat het de G-Shock was. Niets aan de hand natuurlijk…
En welke vóór je mening?
Nice design deze
Echt een mooie
Ja he !
Blijft een van m’n favorieten.
Om heel eerlijk te zijn vond ik dat G Shocks beste tijd.
Wat ze tegenwoordig allemaal doen kan ik me totaal niet meer in vinden.
Ik zou voor Energizer gaan of Maxell. Sony is ook goed. Deze batterijen staan alle drie in de top van batterij testen.
Energizer dacht ik ook al aan. Maar duracell is zo vertrouwd altijd. Ach ik zie wel. Als hij 3/4 jaar mee gaat ben ik al meer dan tevreden. Vind het ook niet erg om er even te voor gaan zitten en een batterij vervangen
Gewoon doen. Heeft het in mijn DW6900 classic G iets meer dan 7 jaar uitgehouden Een Maxell in mijn Citizen quarts loopt al bijna 9 jaar! Daar sta ik echt van te kijken haha! Dat ding blijft maar lopen en lopen.
Varta en Renata beslist niet aanschaffen. Die staan al heel lang bekend als matig tot slecht.
Dit model hier al eens langs gekomen? Is de kleiner formaat versie van de ga2100, de Gma-s2100. Zit me eigelijk net te krap om de pols, maar de kleurstelling vond ik interessant genoeg om hem toch af en toe te blijven dragen.
Haha ach ik zie wel hoelang. VARTA werd mij juist aangeboden😨 maar toch niet voor gekozen
Ben ook benieuwd!
Als je dat erop hebt zitten en je gebruikt die functies redelijk vaak dan gaat je batterij wel snel leeg…
Dat doe ik ook hoor en gebruik af en toe de stopwatch en timer. Vind die auto-start van 5 sec echt een vette functie, helaas zit het niet op andere gshocks, behalve in de DW-6600 (module 1199) uit 1995👌
De 5 seconde countdown zit ook op de G9000 mudman als optie voor de 1e stopwatch, de 2e stopwatch is zonder de auto-start.
Wist niet dat die functie ook op de G9000 zat, ook die heb ik gehad maar heb het daar niet ondekt, dankzij jou weet ik het nu👍
Zijn dat beeps of light, of beiden tegelijk?
Standaard is het voor stopwatch 1 een pieper en de flitser kan je naar keuze aan of uitzetten.
(screenshots uit de 3031 handleiding)
Haha en zelfs die zal ik nooit gebruiken. Nee ik heb hem echt gehaald voor de looks