G-Shock only III

Nouja ik denk dat g shock ook bewust 2 jaar aangeeft wegens het normaal gebruik ervan. Dus alle functies. Is ook logisch natuurlijk. Maar denk dat we allemaal weten dat als je er niks mee doet, ze langer mee gaan dan we denken

Erg gaaf ding. Hoe zijn de knopjes van deze modellen? Ik hou van mijn GW-5000u, maar die knopjes zijn zo stroef…

De fijnste en ge*lste G die ik heb :stuck_out_tongue_winking_eye:

16 likes

Ik doe met je mee

14 likes

Duracell is de aller aller ALLERGROOTSTE rotzooi die er bestaat.
Schade aan elektronica met hoopjes dankzij dit smeerlappenbedrijf wat reclame maakt met kleine lettertjes waarin ze hun claims over langer meegaan keihard ontkennen.

Als ik een stuk elektronica in handen krijg met batterijcorrosie is dat 99% van de tijd veroorzaakt door duracell.

Hier een medisch toestel uit het LUMC, schade 20000 euro door duracell

Hier een besturingscomputer uit een flipperkast.
En de winnaar is:

Ook hier weer een flipperkast…fijn spul hoor

Klaag er gerust eens over op hun facebookpagina, ze hebben maar 1 antwoord, blokkeren.

Deze foto is uit 2012, deze batterijen kwamen destijds zo uit hun verpakking,

3 likes

Nee dat is het niet,
je bent geïndoctrineerd door de aanhoudende leugenachtige reclame.
IEDER consumentenvergelijk wijst uit dat ze de slechtste zijn.

3 likes

Ach, wat is nu het ergste wat kan gebeuren…

Och nix bijzonders.
niet iets wat onze kosten gezondheidszorg verder opdrijft…
of toch :face_with_raised_eyebrow:

Wat heb ik je misdaan :sleepy: ik wil alleen dat mijn g-shock langer mee gaat

Iedereen heeft zijn eigen ideeën, iedereen heeft zijn eigen keuzes, één ding is zeker het mixen van drie merken batterijen is niet echt een bewijs van professionalism (2de foto), van mijn kant ben ik altijd zeer tevreden geweest over dit merk vergeleken met andere premium en minder premium merken (ik heb ook batterijen van Ikea en Lidl ooit geprobeerd :joy:)

Helemaal mee eens!

Ik wel is echt een gave functie👌

Ik beide😎

Vind de DW6600 zo’n overzichtelijk display hebben. Ben echt zo blij dat ik deze heb kunnen bemachtigen, ze zijn zeer schaars in deze staat en het draagcomfort is heerlijk.

10 likes

Enjoy :ok_hand:t2::sunglasses:

1 like

Doe ik!:sunglasses:

@Watchlover7 Jij hebt dus de G9000?

Dat klopt helemaal, ik heb deze foto echter gemaakt zoals de print binnenkwam.
En toch…

Hoi, ik heb ze allebei dus kan ze goed vergelijken. De knopjes van de 5000u zijn iets kleiner maar ze bedienen en voelen verder hetzelfde.

Even een wissel gedaan👇

The Three Eye ook wel genoemd…

@MannetjeMar mis je al je three eye🤪

11 likes

Nee ik zit in de verkoop modus :stuck_out_tongue_winking_eye: 1 G-Shock aan de zoon van een collega verkocht; en de LE Frogman heb ik zojuist in het blauwe deel geplaatst… deze:

11 likes

Mooi, welk type is dit ?

De gbd-200-1er

Lekker bezig dus✌️

Heerlijk gespeeld met het licht zo te zien op de foto van de Frogman😎

Waarom? Je gaat spijt krijgen vriend!