G-Shock only III

Trap er niet in

1 like

15 likes

17 likes

21 likes

Na jaren een protrek gedragen te hebben, sinds woensdag de opvolger.

23 likes

19 likes

18 likes

Hier dezelfde.
Instellen hoeft toch maar 1x? Heb je de “tilt”-functie al ontdekt? (Meer dan 3sec rechter-bovenste knopje light inhouden, tilt in display)

Je maakt contact met de zender in Mainflingen (in de buurt van Frankfurt, Duitsland). Berlijn en Parijs zijn tijdzone instellingen zodat je atoomgestuurde horloge de goede tijd aangeeft voor de zone waarin jij woont. In Nederland is de goede instelling tijdzone Parijs. (Quote geleend van mede-forummer, omdat deze perfect is)

Ik vind m perfect, alleen de chyme (en alarm) mocht wat harder. Ik ken geen non-smartwatch die dit complete pakket heeft onder de €5000, en dat voor rond de €100,-, werkelijk een koopje.

1 like

Familie portret :sunglasses:

22 likes

Die gele is echt heel mooi!

1 like

Eens! Die kleur is echt fantastisch :sunglasses:

2 likes

Ach man, dan zit je weer op marktplaats, niet op zoek maar kom je weer wat tegen, ik wil het niet maar doe het toch :sneezing_face::laughing: Ellende…

Een leuk dingske al zeg ik het zelf, aankomende week moet ie binnenkomen :smile:

2 likes

Draagt prima! Zelfs bij mijn zoontje van 3 maar.

Als je er echt vanaf wilt zijn, zul je MP en HF moeten verwijderen om van deze ziekte te komen :slight_smile:

1 like

Klopt helemaal maar dat gaan we niet doen :smile:

:joy: ik wel. Mooi geweest

Joah joah …

Haha echt hoor. Naja MP niet want daar zie ik meer dan alleen horloges en is nog handig. Maar MP gaat wel echt stoppen. Moet van de ziekte af.

1 like

Gedeelte van de squares opgeladen, en nieuwe aankopen aangevuld op de display… :smiling_face:

15 likes

Gaaf je “eigen winkeltje” :sweat_smile: :sunglasses:

3 likes