G-Shock only III

Niet als hij op world time staat :wink:

2 likes

Iets beter wel. Zit een lichtgrijze omlijning die wat beter werkt in slecht licht dan de zwarte van de 2100.

1 like

Ok, bedankt voor de info :ok_hand:

Wat klaagt iedereen toch over de afleesbaarheid. :grimacing:

0 issues mee. En in het echte donker biedt het lampje altijd uitkomst.

En zoals @fdpg1963 al zei, heerlijke bandjes van Ali.

8 likes

Zo zag mijn g shock trio er uit tot vandaag. Maar die kunststof bandjes vind ik niet prettig zitten… Dus toch maar gekozen voor iets anders :slight_smile:

16 likes

Deze blijft gewoon leuk. Had bijna deze gekocjt ipv de gst-b400… heb nog steeds niet de juiste klik met de gst-b400… of hij moet nog komen of het is de zoveelste impulsieve aankoop :slight_smile:

Heb hem eergisteren gepast. Maar vond hem niks aan. Het design sprak mij niet aan. De puntige bovenkantjes van de kast

1 like

Kwam dit leuke stukje tegen op Instagram,

Kikuo Ibe’s :point_down: huidige collectie.
(de geestelijk vader van de G-shock)

Hij heeft momenteel 4 G-shocks in zijn collectie
Dit zijn de:

DW-5000C-1A (foto 1)
Eerste G-shock gereleased in 1983.
Hij heeft ook nog 1 van de 8 Project Team Tough prototypen van het zelfde model. (foto 2)

G-5600A-7 witte square (zonder multiband wel solar)
Deze gebruikt hij in de zomer.

GW-M5600-1 zwarte square, multiband 5 model gemaakt van 2008 tot 2011(heb ik zelf ook :smiley:)
Deze draagt hij in de lente en de herfst.

GW-M5630A-4 (Rising sun) rooie square, 30th anniversary model.
Deze draagt hij in de winter.

14 likes

Op zich een leuke bescheiden collectie alleen vind ik de rooie niks, wit kan er nog mee door… je zou denken dat die man een walk in closet vol heeft met GShocks maar blijkbaar niet :smile:

2 likes

Die rooie glimt te veel en ziet er daardoor erg speelgoed achtig uit, ach hij zal hem wel gekregen hebben en ja een gegeven paard… :smile:

1 like

GW-M5610U-1ER, via de Siebel aktie.
Nu een wat betere foto dan gisteren.
Vannacht om 02.02 automatisch de tijd bij gewerkt vanuit de slaapkamer terwijl de alu lamellen dicht waren. Vanochtend in de woonkamer met de lamellen open geen verbinding, vreemd. Buiten uiteraard geen probleem

8 likes

Is soms geen logica in te ontdekken. Mijn Frogman synchroniseert alleen op bepaalde plekken in het huis, alleen wanneer ik hem niet draag.

1 like

Top merk. Het jaar is net begonnen en heb al twee G-shock’s gekocht. Één nieuwe en ééntje uit 1994 NOS :sunglasses::point_down:

Welke heb je op het oog?

15 likes

Denk dat ik deze ook maar is ga proberen. gezien nergens op internet te vinden is dat bij de tough solar modellen ook condens voorkomt :slight_smile: Direct de GST-b400 in het blauwe gedaan haha.

3 likes

Sporten gaat prima met DW-6600 :muscle:

12 likes

Ik had de GA-B001-1A op het oog maar ik ben er uit dat deze er niet komt. Vorm is prima, ziet er goed uit maar hij mist toch een beetje kleur vind ik dus dan eens zien of de Caution Yellow iets is

3 likes

Toevallig net binnengekomen🥳.
Mooi zwart is niet lelijk :grin:

13 likes

G-Shock en Shock Resist op de bezel even ingekleurd. Een stuk mooier zo :smiley:

12 likes

Oude foto maar veel om zie je bijna nooit…

Was van de zomer in de zon is lastig te fotograferen …

12 likes

Kijk, en zo is ie wel weer oke, maar ik koop deze niet, echt niet … maar ik wil em wel … niet… wel :face_with_raised_eyebrow:

1 like