G-Shock only III

Nee, ik doe echt ff kalm aan :innocent: ik ga 2 weken niet meer kijken naar horloges. Shockbase ken ik ondertussen van voor naar achter :laughing: Ontspan…

2 likes

Als ik 2 weken niet over horloges praat thuis, heb ik denk ik een veel groter probleem… straks denkt de vrouw dat ik vreemd ga… nee ik stop alle tijd die ik over heb toch liever in het kijken naar allerlei horloges :slight_smile: zeker ook g shocks!!!

2 likes

Kantoor-Shock.

19 likes

Die van mij verbaasd zich over hoeveel ik betaal voor sommige GShocks. 2 weken geleden 1 voor 45 euro, eergisteren 1 voor 45 en net 1 voor 50. Zo weinig ? zegt ze dan :innocent: Tuurlijk meis, blijft er ook nog geld over voor luiers en voeding voor de pasgeborene toch :see_no_evil:

7 likes

Dat breng je tactisch :rofl: :+1:.

2 likes

Na 18 jaar Defensie weet je hoe je zoiets moet brengen * kuch * :wink:

2 likes

Weet de vrouw wat ze daarvan moet denken. .

1 like

aaahhhh ik zit ook te kijken naar G uit de caution yellow serie :grimacing:

1 like

Nice man! Geniet ervan… het kriebelt bij mij ook heel erg… wil toch kijken of de gbd-h2000 wat voor me is. Heb nu 2 horloges verkocht. Of ik hou de stoere maar saaie gbd-200 zwart… of ik eindig met een gbd-h2000… 1 van de 2. Daarna is het klaar hier

1 like

Zou je denken ? :smile:

Met een beetje geluk komt ie morgen binnen, als ie niet bevalt wil mag je em overnemen :+1:t2:als je een ga b001 wil tenmiste :smile:

Als dat lukt, ben ik erg benieuwd hoe je dat doet. Ik heb nu in mijn hoofd te eindigen met 15 horloges, maar waarschijnlijk wil ik over een maand al weer iets anders…

Gewoon…? HF verwijderen? Alles verwijderen wat met horloges te maken heeft behalve hier en daar leuke youtube videos. HF is de reden van mijn horloge ziekte. Kom teveel leuk spul tegen en dan vergeet ik te genieten van de horloges die ik heb.

Ja nee dit zal onmogelijk zijn zoveel. Ik heb een dressy two tone, een stalen 36mm en dus een g shock voor het ruigere werk/werk horloge. Voor elke gelegenheid iets. Hoef absoluut geen 4 daily stalen watches of g shocks of teveel van hetzelfde.

Als ik hem ooit nodig heb, ga ik dat tegen mijn zielenknijper zeggen :rofl:

1 like

Nope. Maar kwijtraken doe je hier toch welšŸ‘

1 like

Ik heb de two tone opgebroken in zilver en goudkleurig ( is 2 ), een diver ( is 3 ) een werkhorloge ( is 4 ) een dresser ( is 5 ) en ik heb uiteindelijk een complete serie ( wordt 15 ) voor in de zomer bijvoorbeeld wil ik wel wat kleur en dan heb ik zat kleurtjes om uit te kiezen afhankelijk van de kleur kleding

1 like

Haha die heb ik ook wel eens tegen mezelf gezegd! :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

PPpff nee… ik krijg koppijn als ik deze opties heb…

1 like

hahaha ja laatste horloge of echt de laatste keer hier op HF? ik zal nooit rust hebben als ik maar elke dag breinloos op HF zit te loeren. ik hoef alleen maar de juiste daily g shock te hebben die ik voor de rest van mijn leven kan/wil dragen… 1tje met tough solar en leuke functies die er stoer uit ziet. dan is het goed zo.

dacht zelf aan de gbd-h2000. alle leuke sport functies en half smartwatch in 1. en nog steeds de stoere g shock looks. de GBD-200 is ook deels smartwatch maar als ik alle functies gebruik zoals ik zou willen dan ben ik om de half jaar wel bezig met de batterijen vernieuwen :slight_smile:

Die GShock moet nog gemaakt worden :smile:

1 like