G-Shock only III

Beiden geprobeerd, dan is er even rust, maar dan wordt ik toch weer nieuwschierig. Heel lang een Garmin Instinct Solar 2X Tactical gehad, maar voor ‘‘netjes’’ vond ik dat dan toch weer niks.

Uiteindelijk toch weer weggedaan. Momenteel vind ik de GWG-B1000 erg gaaf, maar wacht op een leuke aanbieding of iets dergelijks en denk dat er tot die tijd toch een hoop weg gaat…

Och man als die toch is niet zo duur waren… ik heb nog nooit zo’n belachelijk mooie g shock gezien. die vormen zeg pfff… maar te duur. ook als ze voor een leukere prijs online zouden staan is het te duur voor wat ze waard zijn vind ik… maar wauw

vind alleen die grote onnodige flapjes bij het bandje zo vervelend… ziet er niet uit en viezigheid wat daar achter kan blijven hangen UUuGh… no thanks. daarom dat de gbd-h2000 meer bevalt. is qua formaat ook fijner en heeft dus niet die rare flapjes.

9 likes

Hahha die zal nooit komen. maar de GBD-H2000 voor MIJ persoonlijk, komt echt goed in de buurt van alles wat ik zoek in een horloge. no joke. functionaliteit, en looks. en super gave moderne vormen. Ook duur. maar je moet er iets voor over hebben.

1 like

Ja!! Ook precies die kleur. Ik vind hem top, ik zou op een enkel horloge na, alles ervoor inruilen.

Maar inderdaad, €799,- is echt duur…

800 is echt duur… of je doet gewoon een keer yolo en koopt hem als je zeker weet dat dit alles is wat je zoekt. die 800 euro was anders wel ergens anders naartoe gegaan hahaha. ik vind zelf dat dit model te groot is voor elke dag gebruik. 400 euro voor de gbd-h2000 vind ik ook belachelijk duur. maar ik wil hem al heel lang iets te graag. denk dat ik mijzelf niet meer kan tegenhouden. heb zelf nu ook weer 2 horloges weg gedaan. en de gbd-200 zal er ook uit gaan als ik de h2000 aanschaf.

1 like

Dat had ik dus met facebook, hyves, instagram, tiktok en noem ze maar op… ik zie HF als een upgrade :face_with_peeking_eye:

2 likes

Het verschil met HF is, dat het mij vaak geld kost :rofl: nee ik ben al maaanden echt serieus bezig maar mark my words. zodra ik de juiste g shock heb ( wat dichtbij is ) ben ik niet meer te vinden hier. alleen om mijn gbd-200 nog ff te verkopen.

1 like

Vandaag even lekker shinen.

Toch maar eens op zoek gaan naar een DW-6900 want die zijn er wel erg tof uit hier!

10 likes

dit zeg ik nu wel… maar de gwg-b1000 is dus qua formaat kleiner dan de gbd-h2000… oh ow… :see_no_evil: hij is dus helemaal niet belachelijk groot. hij valt dus qua formaat juist mee!

Haha precies zoals bovenstaand.

1 like

Ik zal dan maar niet zeggen wat mijn NA heeft gekost :grimacing:
Komt morgen of Vrijdag hopelijk binnen.

Hij is wel onwijs wreed. En wat een beest !

1 like

Je maakt ons nieuwsgierig :grin:

1 like

toevallig dan ook een gwg-b1000 ? :crazy_face: :crazy_face:

1 like

:grin: Neen. ‘Iets’ duurder nog :grimacing:

Het is wel een limited edition. Maar dat zegt vaak niet zoveel bij Casio, volgens mij. Kan niet eens vinden hoeveel er gemaakt zijn.

Eerste (waarschijnlijk nutteloze) hint. Het is een model uit 2021.

1 like

haha ik wacht wel af

1 like

Weer lekker aan het knutselen…

16 likes

Een MRG-B1000BA-1A toevallig ?

1 like

@Alexx28 Doen of niet? :see_no_evil:

1 like

Ooh, I wish :sweat_smile:
Maar moet zeggen, vind de oudere MRG modellen nog steeds het mooist.

Hint (en nu word het te makkelijk denk ik)

funny-cute-red-orange-frog-260nw-1433665808

2 likes

oohh een froggie wat leuk :slight_smile:

1 like