G-Shock only III

Oei. Wat ik nu zeg, kan ook weer tegen me worden gebruikt…

:joy: pas ma op

1 like

:rofl: :rofl: :rofl:

Binnen ! Wat een leuk ding, zit lekker om de pols, afmeting prima :+1:t2: had ik eerder moeten doen :grin::tada:

9 likes

Ik denk dat dit formaat best te doen is. Denk je ?

7 likes

Hij is inderdaad een stuk kleiner!

1 like

Dus twijfel tussen gw9500, gbd-h2000 of dus gwg-b1000… deze week maar is even in real life passen

Nog een toevoeging aan de collectie :blush:

De Zalando-aanbieding kon ik niet laten liggen :crazy_face:

Durf haast niet te zeggen hoeveelste NA dit van 2024 is…
M’n vrouw heeft me nu officieel gek verklaard :rofl:

9 likes

Nu pas? Beter laat dan nooit :rofl::rofl::rofl:

Lol klopt…

Was 2024 goed begonnen… Had 10 stuks verkocht om plaats te maken…
Ondertussen heb ik er al meer terug aangekocht :crazy_face:… dus weg voordeel :rofl:

1 like

Wat looks betreft had ik deze gekozen, veeeel bruter dan die andere 2. Dan maar een paar euro tegenaan gooien :smile: We zien de fotos van het horloge om je pols volgende week wel :raised_hands:t3:

1 like

:joy:volgende week? Doe is gek.

De gwg-b1000 is oprecht het mooiste g shock model die ik ooit heb gezien. Ongelofelijk wat is dat een monster. Als hij qua formaat echt meevalt zoals ik hoop, dan neem ik hem. En anders de gbd-h2000

3 likes

Even gesport in de baas zijn tijd:

10 likes

5610u op een zwart buiten/rood binnen band, super comfortabel en toffe link met het rode kader van de 5610.

13 likes

Verse Combibracelet gen 2 uit het blauw voor mijn 5000U:

16 likes

Welke van de 4 zou de beste optie zijn voor dagelijks gebruik denken jullie?

• GW-9500
  • GWG-B1000
  • GBD-H2000
  • GBD-200
0 stemmers

Heb momenteel de gbd-200… maar twijfel welke voor dagelijks het fijnste en leukste is. Een g shock moet uiteraard wel leuk om de pols zijn natuurlijk :slight_smile:

Moeilijke keuze, met voor dagelijks gebruik zou ik toch ook voor de gbd-200 aanraden…
Lichtgewicht MIP display… Met genoeg functies :blush:

1 like

Klopt. Maar de functies op de gbd-h2000 zijn uitgebreider. Plus solar

Super handig horloge met de automatische tijd en datum. Twijfelde eerst om deze aan te schaffen maar valt me 100% mee.

14 likes

Kinderhorloges confirmed :wink:

Gr, Vigorelli

15 likes