G-Shock only III

Na een bijna hartverzakking dankzij PostN, is hij er eindelijk.
Mijn NA !

Wat een gruwelijk beest. Wow !

Blij :grin::heart_eyes:

Ik weet, ik ben niet altijd meer erg positief over Casio / G Shock. Maar deze (en z’n blauwe broer) heb ik altijd onwijs gaaf gevonden. Vooral vanwege de stock bracelet.

25 likes

Heel dik :raised_hands:t3:

1 like

Heel gaaf!! :muscle:
Is dit een limited van de gwf-1000 serie? En met carbon zo te zien?

1 like

Ik wil niets meer zonder solar+multiband.
Als daily zou ik voor de gw-5000 gaan trouwens. Vooral vanwege de maat.
Daarbij mooi een ‘vette’ G-Shock voor als je daar zin in heb :+1:

2 likes

Tja,

Supergaaf gewoon!

1 like

Al gehad. Te klein voor mijn pols

1 like

Hoe bevalt die bracelet?

Prachtig! Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? Zijn volgens mij best lastig te krijgen!

1 like

Ik kom niet verder dan ‘mwoah’. Ik hou hem er voorlopig wel op. Maar hij heeft niet meer comfort dan de originele.
Wel mooi, maar ook best dik vergeleken met het origineel, meer visueel aanwezig.
Best een lichtgewicht ook, voelt niet zwaarder dan de resinband.
Microverstelgaatjes net genoeg(4).

1 like

Ik kijk er al even met een schuin oog naar, maar bang dat het teveel als speelgoed gaat aanvoelen. Niet dat de originele resin zo premium voelt.

1 like

Qua uiterlijk vind ik de bracelet wel leuk.

1 like

Dan denk ik dat je inderdaad teleurgesteld wordt, misschien niet doen dan :+1:.

1 like

Yep. Maar geen idee hoeveel er zijn gemaakt. Nummers zijn niet bekend gemaakt volgens mij. Wat ik dan weer raar vind voor een limited.
Volgens mij wel discontinued.

Bij Kish naar een korting gevraagd. De blauwe is volgens mij overal ‘out of stock’. Deze oranje is was nog op voorraad bij Kish. Maar heeft nu volgens mij een levertijd van 30 dagen.
Maar schrik niet van de prijs !
Ik had de laatste tijd een aantal financiële meevallers en heb mijzelf eens getrakteerd. (met onder anderen ook mijn grail. Eindelijk !! :blush: )

2 likes

Hoe stel je dan de elapsed divingtime in? Lijkt me vrij belangrijk op een diver. Een timing bezel ontbreekt, of is daar een aparte functie voor?

1 like

Dankjewel. De prijs is inderdaad niet misselijk. Ik zag een week geleden bij een juwelier de limited poison dart frogman nog liggen, deze dus:

Ik wil deze ook wel graag hebben, prijs was 1099 euro. Heb alleen momenteel de funds er nog niet voor vrijgemaakt, dus hoop dat niemand hem koopt in tussentijd :wink:.

Nb: ik verklap dus niet bij welke juwelier deze nog ligt.

5 likes

Ik heb werkelijk (nog) geen idee. Sorry :sweat_smile:
Misschien dat een Youtube filmpje je op weg kan helpen. Er zijn er wel een paar.

Die is duidelijk niet voor mij :sweat_smile:

Maar hoop dat je hem kan bemachtigen misschien.
Ik vind dit wel speciale modellen.
En nog steeds gelukkig met solar en MB6.

Ik heb hem nog niet aan m’n telefoon verbonden. En dat gaat ook niet gebeuren.

1 like

Bij de analoge frogs ga je voor zover ik weet met een lange druk op C naar de duik modus. Zodra je D indrukt begint je duik en bewegen de minuten- en urenwijzer als één om de verstreken tijd weer te geven.

Met andere woorden: slaap gerust Drex :wink:

Gr, Vigorelli

2 likes

Niet. Je haalt gewoon een duikcomputer zoals (bijna) iedere (professionele) duiker tegenwoordig. Die zijn vrij lelijk (IMO) maar de vissen maakt dat niet uit. Wel zijn ze (veel) beter af te lezen en bieden meer relevante functionaliteit:

Na het duiken doe je op het terras dan een beauty als bovenstaande Frogmans of onderstaande uit dezelfde serie aan::sunglasses:

7 likes

Ah! Terras diving! Heb ik veel gedaan en ik doe dat nog steeds wel, zo af en toe. Irish Coffee :grin::+1:

Meestal draag ik deze. Geen G toch wel een Casio :+1:

MRW-200H Blue

Door ietwat overbelichting is het blauw lichter dan het in werkelijk is. Meer richting kobalt. Wel voorzien van een Citizen quartz uurwerk :shushing_face:

Maar ik heb ook een G square en een DW6900 classic. Behoorlijk taai spul allemaal en het zou me verbazen als ik ze kapot zou krijgen in my lifetime :smile:

4 likes

Voor de kenners :nerd_face:

Welke squares zijn allemaal verkrijgbaar met een combi bracelet? Los zijn deze behoorlijk aan de prijs…

Momenteel gevonden:

1. GW-B5600BC-1B
  2. GW-B5600BC-1
  3. GW-B5600HR-1
1 like