Ik weet, ik ben niet altijd meer erg positief over Casio / G Shock. Maar deze (en z’n blauwe broer) heb ik altijd onwijs gaaf gevonden. Vooral vanwege de stock bracelet.
Ik wil niets meer zonder solar+multiband.
Als daily zou ik voor de gw-5000 gaan trouwens. Vooral vanwege de maat.
Daarbij mooi een ‘vette’ G-Shock voor als je daar zin in heb
Ik kom niet verder dan ‘mwoah’. Ik hou hem er voorlopig wel op. Maar hij heeft niet meer comfort dan de originele.
Wel mooi, maar ook best dik vergeleken met het origineel, meer visueel aanwezig.
Best een lichtgewicht ook, voelt niet zwaarder dan de resinband.
Microverstelgaatjes net genoeg(4).
Yep. Maar geen idee hoeveel er zijn gemaakt. Nummers zijn niet bekend gemaakt volgens mij. Wat ik dan weer raar vind voor een limited.
Volgens mij wel discontinued.
Bij Kish naar een korting gevraagd. De blauwe is volgens mij overal ‘out of stock’. Deze oranje is was nog op voorraad bij Kish. Maar heeft nu volgens mij een levertijd van 30 dagen.
Maar schrik niet van de prijs !
Ik had de laatste tijd een aantal financiële meevallers en heb mijzelf eens getrakteerd. (met onder anderen ook mijn grail. Eindelijk !! )
Ik wil deze ook wel graag hebben, prijs was 1099 euro. Heb alleen momenteel de funds er nog niet voor vrijgemaakt, dus hoop dat niemand hem koopt in tussentijd .
Nb: ik verklap dus niet bij welke juwelier deze nog ligt.
Bij de analoge frogs ga je voor zover ik weet met een lange druk op C naar de duik modus. Zodra je D indrukt begint je duik en bewegen de minuten- en urenwijzer als één om de verstreken tijd weer te geven.
Niet. Je haalt gewoon een duikcomputer zoals (bijna) iedere (professionele) duiker tegenwoordig. Die zijn vrij lelijk (IMO) maar de vissen maakt dat niet uit. Wel zijn ze (veel) beter af te lezen en bieden meer relevante functionaliteit: