Keuze tussen de gw9500, gwgb1000 en de gbdh2000 is gemaakt. And the winner isssssss….
en wat zit hij goed. Ik heb ze alle drie gelukkig kunnen passen en deze kwam er het beste uit
Gefeliciteerd met jou NA!
Ik heb vandaag ook een LE om gedaan en hoe zo één
Vind die kleurencombinatie zo tof!
Probeer zo snel mogelijk hem te bemachtigen want het is roof goed. Overal was deze vorig jaar binnen een paar maand uitgekocht en dat er nu eentje ligt bij een juwelier is een unicum en ik weet volgens mij over welke juwelier jij het hebt. Je mag mij een PB sturen…
@seethestars heb die van mij vandaag om zie foto👆
Alles klopt gewoon!
Hij valt qua formaat zo erg mee! En lekker plat😍
Ik zag er bij een juwelier in Breda ook nog een liggen en ik weet dat die daar al heel lang ligt. Ik dacht nog bij mijzelf dat degene die deze koopt eigenlijk een 2de handse koopt, zolang ligt deze daar al.
Heel gaaf!
Ik zag vandaag een LE in Japan, een groen/blauwe variant vind ik nog mooier als wat jij hebt maar dat is natuurlijk smaak.
En ook de GA-B001CY is binnen gaaf ding, mooie kleur geel, zit lekker en doet wel ‘futuristisch’ aan
blij mee !!
Nu nog een horlogebox kopen voor 10 stuks
Bevalt kennelijk goed, vergeleken met de resin-band?
Ik heb de gen 2 sinds gisteren op mijn 5000U, en ben er nog niet enthousiast over.
Kwestie van wennen?
Gaaf! Mag ik vragen waar de bezel vandaan komt?
Supertof!! En tov de GWG-B1000 toch wel een stukkie lekkerder geprijst.
Hij bevalt heel goed, zou niet meer anders willen. Alleen het metaal slijt als een gek, dus lang mooi blijft het niet. Nou ja, komt ook dat ik deze als beater gebruik en overal bij aan hem zoals ook klussen bijv.
Mij lijkt die tweede generatie die jij hebt ook wel goed, lekker licht!
Ja, gaaf hoor, lekker knallen met dat geel!
Die GM-2100BB van mij gaat op MP. Mischien toch een Caution Yellow G-shock voor de leesbaarheid?
Haha dat is inderdaad smaak. Ach hij is geweldig hoe dan ook
Ik moet hem een kans geven. Ik laat hem een tijdje zitten . Er had wel 1 extra microverstelgaatje in de gesp gemogen.
Ik zit nu op het randje schakel eraf/erbij .
Hahah precies! Maar wat een ding was dat zeg… nog nooit zoiets moois om de pols gehad maar te mooi om te dragen. En qua formaat eeeeeeenorm te doen!