G-Shock only III

Even een wissel gedaan van de Pijlgifkikker naar Antarctic :heart::blue_heart::orange_heart:

21 likes

Nivada?

1 like

Nee Antarctic :point_up_2:

1 like

Dat had ik bij mn Citizen ook, schakel eraf te strak, micro adjust kon ook niets meer betekenen dus het horloge gleed telkens over mn pols, f*cking hinderlijk. Ik heb het een aantal weken geprobeerd maar uiteindelijk was het afmars voor dat ding.

1 like

Mooi lomp haha !! Ziet er goed uit :+1:t2: Kish ?

Ha ha een horloge van dichtbij op de camera ziet er altijd groter uit. Uiteraard mogen ze wel groter zijn. Leuk formaat hoor!

Kish idd :slight_smile:

12 likes

Ah, ik wist niet dat G-Shock ook een Antarctic heeft. Ik heb nl een paar Nivada’s Antarctic.
Maar, even je NA van mei 2021 gelezen. Wat een beest zeg :scream:. De band is wel erg lang, handig om over de kleding te dragen, gok ik.

2 likes

Doen zou ik zeggen. Siebel heeft een GA-2100CY te koop staan :+1:t2:

15 likes

Valt idd mee :+1:t2: hoe zag de vitrine bij Kish eruit ? Beetje gevuld ?

O, en hij voelde btw gewoon niet g shocky😅 dit model schreeuwde g shock. De gbd-h2000 voelde ook naar niks btw😂 niks aan

1 like

Je hebt m toch al van mij gekocht dus maakt nu niets meer uit, maar dat is/was het probleem bij mij ook. Het was óf 10 kg erbij eten óf 10 kg afvallen…

1 like

Had

Dat zijn ook hele mooie horloges👍

Heb ik hem alweer 3 jaar… Damn wat gaat de tijd snel en zie er nog uit als nieuw😎

Vrij groot horloge idd maar draagt enorm comfortabel👌

Nee, het is een duikhorloge dus de extra lange band is voor over je duikpak, maar ik heb geen last van de lange band aangezien mijn polsmaat 20+ is.

1 like

Ik hoop dat ze nog eens met een nieuwe Gravitymaster komen. Vind ik meer in mijn straatje.

1 like

Mooi nieuw woord voor in de dikke van Dale: titaniumiseren :joy:

Vandaag ook weer NA :crazy_face:

Ook al summerproof :rofl:

17 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

22 likes

Wat een ding. Supervette frog :call_me_hand:t2:.

1 like

Nog eentje om af te sluiten :smiling_face:

40j skeleton editie…
Love it :heart_eyes:

13 likes

Mooi hoor!

Als het goed is heb ik ook zon caseback ben benieuwd!

1 like