Even een wissel gedaan van de Pijlgifkikker naar Antarctic ![]()
![]()
![]()
Nivada?
Nee Antarctic ![]()
Dat had ik bij mn Citizen ook, schakel eraf te strak, micro adjust kon ook niets meer betekenen dus het horloge gleed telkens over mn pols, f*cking hinderlijk. Ik heb het een aantal weken geprobeerd maar uiteindelijk was het afmars voor dat ding.
Mooi lomp haha !! Ziet er goed uit
Kish ?
Ha ha een horloge van dichtbij op de camera ziet er altijd groter uit. Uiteraard mogen ze wel groter zijn. Leuk formaat hoor!
Kish idd
Ah, ik wist niet dat G-Shock ook een Antarctic heeft. Ik heb nl een paar Nivada’s Antarctic.
Maar, even je NA van mei 2021 gelezen. Wat een beest zeg
. De band is wel erg lang, handig om over de kleding te dragen, gok ik.
Valt idd mee
hoe zag de vitrine bij Kish eruit ? Beetje gevuld ?
O, en hij voelde btw gewoon niet g shocky😅 dit model schreeuwde g shock. De gbd-h2000 voelde ook naar niks btw😂 niks aan
Je hebt m toch al van mij gekocht dus maakt nu niets meer uit, maar dat is/was het probleem bij mij ook. Het was óf 10 kg erbij eten óf 10 kg afvallen…
Had
Dat zijn ook hele mooie horloges👍
Heb ik hem alweer 3 jaar… Damn wat gaat de tijd snel en zie er nog uit als nieuw😎
Vrij groot horloge idd maar draagt enorm comfortabel👌
Nee, het is een duikhorloge dus de extra lange band is voor over je duikpak, maar ik heb geen last van de lange band aangezien mijn polsmaat 20+ is.
Ik hoop dat ze nog eens met een nieuwe Gravitymaster komen. Vind ik meer in mijn straatje.
Mooi nieuw woord voor in de dikke van Dale: titaniumiseren ![]()
Wat een ding. Supervette frog
.
Mooi hoor!
Als het goed is heb ik ook zon caseback ben benieuwd!