Even een wissel gedaan van de Pijlgifkikker naar Antarctic
Nivada?
Nee Antarctic
Dat had ik bij mn Citizen ook, schakel eraf te strak, micro adjust kon ook niets meer betekenen dus het horloge gleed telkens over mn pols, f*cking hinderlijk. Ik heb het een aantal weken geprobeerd maar uiteindelijk was het afmars voor dat ding.
Mooi lomp haha !! Ziet er goed uit Kish ?
Ha ha een horloge van dichtbij op de camera ziet er altijd groter uit. Uiteraard mogen ze wel groter zijn. Leuk formaat hoor!
Kish idd

Ah, ik wist niet dat G-Shock ook een Antarctic heeft. Ik heb nl een paar Nivada’s Antarctic.
Maar, even je NA van mei 2021 gelezen. Wat een beest zeg . De band is wel erg lang, handig om over de kleding te dragen, gok ik.
Valt idd mee hoe zag de vitrine bij Kish eruit ? Beetje gevuld ?
O, en hij voelde btw gewoon niet g shocky😅 dit model schreeuwde g shock. De gbd-h2000 voelde ook naar niks btw😂 niks aan
Je hebt m toch al van mij gekocht dus maakt nu niets meer uit, maar dat is/was het probleem bij mij ook. Het was óf 10 kg erbij eten óf 10 kg afvallen…
Had
Dat zijn ook hele mooie horloges👍
Heb ik hem alweer 3 jaar… Damn wat gaat de tijd snel en zie er nog uit als nieuw😎
Vrij groot horloge idd maar draagt enorm comfortabel👌
Nee, het is een duikhorloge dus de extra lange band is voor over je duikpak, maar ik heb geen last van de lange band aangezien mijn polsmaat 20+ is.
Ik hoop dat ze nog eens met een nieuwe Gravitymaster komen. Vind ik meer in mijn straatje.
Mooi nieuw woord voor in de dikke van Dale: titaniumiseren
Wat een ding. Supervette frog .
Mooi hoor!
Als het goed is heb ik ook zon caseback ben benieuwd!