Geen idee
Netjes !
Door jou gedaan ?
1 like
Thanks.
Yes, zelf gedaan.
1 like
@LeRoyale heeft een GW6900 stealth te koop staan in het blauw als ie nog beschikbaar is.
Oh nee, klopt niet Rick, pffffff.
Dat is de DW-6900BB-1
2 likes
Ja, had ik al gezien, maar ik heb al een dw9600 Bamford incoming, de gw9600 denk ik dat ik in ver staten bestel, in ieder geval bedankt.
Nog niet wakker, beide gevallen 6900😥
Ze doen het niet omdat jij anders nooit meer iets anders hoeft!
welke is dit ?
1 like
Moet je even googlen, ik weet niet hoe je afbeeldingen moet linken, digibeet
1 like
Gw-5000 (non ‘U’).
Gr, HJR
1 like
dankjewel
1 like
hoe zie je dat ? wat is er veranderd op de lay out in vergelijking tot de U
tevens ( na mijn mening ) de mooiste square G shock. alleen jammer dat ie zo duur is
ja maakt niet uit welke functies je op een square zet, ik zou nooit zoveel geld neerleggen voor een g shock. maar iedereen is anders gelukkig
1 like
Al heel lang opzoek naar een gold zonder negative display, toen heb ik hem maar zelf samen gesteld.
een oude casio dw5600 gold (met gouden knopjes en display) gevonden die een zwaar leven heeft gehad. Nieuw glas er in en een metal gold upgrade van MFG.
Wel het horloge waar ik de meeste opmerkingen over gehad heb.
8 likes
Ik wilde deze nu eenmaal, ondanks dat hij zo duur is, gaat mij ook niet om de functies, gebruik ik eigenlijk nooit
1 like
De datum kan bij de U op voor ons ‘juiste’ wijze gezet worden: dag-maand. Hoewel dat bij de U ook weer instelbaar is dus technisch gezien kan dit ook een U zijn. If you still follow my drift .
Daarnaast zijn er wat voor sommigen waardevolle upgrades in de U module zoals LED verlichting en weergave tijd in stopwatch mode.
Hier de broertjes naast elkaar.
Gr, HJR
11 likes
De oude versie heeft mooier backlight, datum maakt mij niets uit,
Bluetooth is ook niks voor mij, sommige nieuwere squares hebben dit steeds meer, voor mij voegt het niets toe, ook omslachtig batterij niveau, liever gewoon een streepje, niet alles is een verbetering helaas.
1 like