G-Shock only III

Ah oke. dus beetje hetzelfde idee met een gwm5610 en gwm5610? de oude ( die ik heb ) heeft een mooiere light functie dan de nieuwe. maar de nieuwe heeft dus weer een tijd aanduiding met stopwatch mode en timer. duuudelijk

2 likes

14 likes
1 like

Precies hetzelfde verschil eigenlijk, de GW-5000 en de GW-M5610 gebruiken dezelfde module, alleen de print op het glas is wat anders, rood lijntje, schildje van “Shock Resist” op een andere plek.
De GW-5000-U en de GW-M5610-U hebben beide een upgrade gekregen naar de nieuwe module (weer alletwee dezelfde).

3 likes

15 likes

Niet van mijn pols weg te slaan

11 likes

'tis een G-shock, je moet harder slaan. :wink:

5 likes

Vandaag binnen gekregen vanuit Japan, dit is tijdelijk mijn laatste aankoop:

15 likes

Die is gaaf :+1:t2:

Tnx, ga het bandje wisselen met een combi V1, dit bandje glimt teveel en zal zeker barsten vertonen later, hou hem lekker nieuw in de doos.

1 like

Ook weer een bijzonder vind ik :grin:

9 likes

Kek dingetje !! Veel plezier ermee :+1: :+1:

1 like

Ik laat het eind resultaat later wel zien, wacht op het bandje.

Onze plaatselijke juwelier heeft er nog zo eentje nieuw, wel de variant met goudkleurige accenten.

1 like

In vind hem echt stoer. Echter heel lastig hem correct in te stellen

GW-5000U. Met een zwarte staalbezel, zwarte Jays@Kays adapter en een onbekend merk zwarte canvasband. Heel erg comfortabel zo.

11 likes

De nieuwe super Mario square :joy:

Of deze nieuwe pro trek heeft nu een nieuwe aparte kast vorm.

6 likes

Super Mario Brothers leuk voor de kinders als ze al weten wie Mario is :grinning:

De GA 100 mag een keer weer uit de la, normaal alleen om met klussen oid maar hij kan ook wel een keer mee met een werkdag :slight_smile:

7e458f01e1b4358ff71bd060e88f479981636a1a_2_299x500

6 likes

Ik ben op zoek naar dit model: Mijn echte laatste aankoop!!!

Ik zie hem op amazon maar ik ga geen 500+ betalen voor een 5600 model.