Ah oke. dus beetje hetzelfde idee met een gwm5610 en gwm5610? de oude ( die ik heb ) heeft een mooiere light functie dan de nieuwe. maar de nieuwe heeft dus weer een tijd aanduiding met stopwatch mode en timer. duuudelijk
Precies hetzelfde verschil eigenlijk, de GW-5000 en de GW-M5610 gebruiken dezelfde module, alleen de print op het glas is wat anders, rood lijntje, schildje van “Shock Resist” op een andere plek.
De GW-5000-U en de GW-M5610-U hebben beide een upgrade gekregen naar de nieuwe module (weer alletwee dezelfde).
'tis een G-shock, je moet harder slaan.
Die is gaaf
Tnx, ga het bandje wisselen met een combi V1, dit bandje glimt teveel en zal zeker barsten vertonen later, hou hem lekker nieuw in de doos.
Kek dingetje !! Veel plezier ermee
Ik laat het eind resultaat later wel zien, wacht op het bandje.
Onze plaatselijke juwelier heeft er nog zo eentje nieuw, wel de variant met goudkleurige accenten.
In vind hem echt stoer. Echter heel lastig hem correct in te stellen
GW-5000U. Met een zwarte staalbezel, zwarte Jays@Kays adapter en een onbekend merk zwarte canvasband. Heel erg comfortabel zo.
Super Mario Brothers leuk voor de kinders als ze al weten wie Mario is
De GA 100 mag een keer weer uit de la, normaal alleen om met klussen oid maar hij kan ook wel een keer mee met een werkdag
Ik ben op zoek naar dit model: Mijn echte laatste aankoop!!!
Ik zie hem op amazon maar ik ga geen 500+ betalen voor een 5600 model.