G-Shock only III

Op chrono24 staat ie voor 209 dollar exclusief verzendkosten

Damn, batterij leeg van 1 van de G’s. Tijdens het werk maar even langs een juwelier om deze te laten vervangen. Hup, horloge in de rugzak, aangekomen op het werk, tas uitpakken en een G-Shock in stukjes terug vinden… :face_with_raised_eyebrow:

De G-Shock, het enige horloge wat het bij mij blijft doen, heeft voor nu in ieder geval de geest gegeven. Het plastic lijkt letterlijk verpulverd, alsof de weekmakers verdampt zijn.

Heeft iemand toevallig nog een dergelijke kast liggen of een adres waar deze verkrijgbaar is? Betreft de DW-9050.

4 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Kloten! Ik kan je helaas niet helpen …

Ik vertrouw chrono niet op een of andere manier, liever ebay dan. Maar ik moet stoppen eigenlijk, ik heb in paar maanden opeens 12 g shocks.

2 likes

Ik deel die ervaring met het opeens hebben van 10+ GShokken :grinning_face_with_smiling_eyes: een aantal heb ik er verkocht en zelf hou ik er 3. Chrono heb ik nog geen ervaring mee dus kan er niet over meepraten.

Ik heb niks liggen, maar het lijkt er op dat het alleen de bezel is en niet de kast van het horloge zelf.

Als het om de bezel gaat, dan is e-bay misschien een uitkomst (geen idee qua kwaliteit):

Anders Tiktox (engelse handelaar in onderdelen):

6 likes

De Casio GIEZ, dat is volgens mij een beetje de voorloper van de MR-G series.

1 like

Ik geloof u direct, blijft heel lastig in te stellen :relieved::wink:

De GW-3000 kan volgens mij prima de uitdaging aan op het vlak van minst gebruiksvriendelijk in te stellen.

11 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Gelukt. Uitgelijnd :tada::tada::tada::tada:

3 likes

Zijn idd de weekmakers, ligt ook aan de hoeveelheid UV maar ik heb dit ook eens gehad met een DW6900, ik heb toen een nieuwe bezel gekocht en hij is nog steeds tiptop :+1: De band is overigens niet kapot te krijgen want de originele zit er nog op. Ik denk dat die banden van een ander zachter materiaal gemaakt zijn als dat van de bezel.

En een kleine update van de Frogman.
In plaats van ‘Tough Solar’ staat er nu ‘LED Backlight’ op de band…

3 likes

Alles in het Japans, maar veel releases en prijzen komen hier meestal wel als eerste.

9 likes

Ik was in Juli begonnen met de GMW-B5000MB-1 en ik heb opeens alle inverted GMW-B5000 horloges behalve de GMW-B5000G-2.

Mijn Rolex heb ik dus nu al maanden niet meer omgehad en ook geen behoefte meer om hem te dragen, ik vind de G-Shocks beter/ mooier staan (ben 42 en kan het merk nu pas waarderen).

4 likes

Ok kan iemand mij vertellen hoe ik een post kan wijzigen want ik wou toevoegen dat ik niet zo gek ben om de titanium versies te kopen, beetje teveel van het goede.

Als dit model inverted was dan zou dit mijn echte echte laatste G-Shock zijn, zucht wat ben ik zwak…

1 like

12 likes

Lekker bezig dan haha :raised_hands:t2: nooit te oud om iets nieuws te beginnen/waarderen :+1:t2:

Gewoon kopen en dan een negative module erin plaatsen? :see_no_evil: