Nieuwe MTG-B3000D-1A
Ik hou het voorlopig nog even bij de MR-G.
Een beetje verschil in licht maakt wel een heel groot verschil in presentatie van dat titanium.
Donders
Helaas toch niet, stond alleen op alarm . Kwam daar vanmorgen achter tijdens een presentatie
Nederlandse handleiding gevonden, alles uitgelijnd op de juiste manier en nu is hij echt weer full operational
Nice, welk type is dit?
Ah, kruisreferentie naar het duikhorlogetopic verklaart de andere naam en dit horloge zonder een blauwe post.
Ik zag de gedeukte gouden schroef links onder niet, dus het vermoeden was een 3e akazonae.
Scratchy
Nieuwe smart watch met de vorm van een DW-5000?
Casio’s app geschiedenis kennende, weet ik niet of dit wel aanslaat.
Hmmm, nee.
Als ze (in mijn mening) de Garmin Instinct willen verslaan, mogen ze nog wel even.
Die verkies ik nu boven al mijn G Shocks.
Al heeft G Shock natuurlijk nog wel z’n charme. Die ik een beetje mis bij Garmin.
Vandaar dat mijn G’s dan ook nog niet de deur uit gaan
Die heb ik ook. Vooral de stopwatch, die moet je niet willen gebruiken.
Voor puur stopwatchgebruik zijn er inderdaad betere horloges.
De GW-9400 bijvoorbeeld, 1 druk op de knop rechtsonder wanneer je in de standaard tijd zit en je hebt de stopwatch aan staan.
De Citizen met het U680 uurwerk heeft het iets lastiger, eerst kroon uittrekken, daarna “chrono” selecteren, kroon indrukken en dan met rechts-boven de stopwatch starten.
De Citizen heeft wel als handig voordeel de spit-timer. Knop rechts-onder indrukken, dan krijg je de split-tijd en na 10 seconden gaat de timer weer over naar lopende tijd.
Casio heeft dit niet, daar moet je zelf de split/reset knop nog eens indrukken om van de split-tijd over te gaan naar lopende tijd op de stopwatch.
Het is een klein dingetje in het gebruiksgemak waar ik in dit geval Citizen het voordeel geef.
De 1druk stopwatch is weer bonus voor Casio.
Ik heb er twee gehad en beide kregen vocht onder het glas als het echt koud was. Iemand ook deze ervaring?
Staat er HIGH als ie vol is ?
Deze modules niet. Daar moet je voor in de app kijken.