+1
Edit: het is 17.12 uur
Gw-4000. gave G-Shock hoor, ook twee keer gehad in een andere kleurstelling. Goed draagbaar ondanks het formaat. Deze camo met oranje is ook een toffe versie
Alleen de kleine subdial is erg onhandig. Deze geeft de tweede tijdzone in 24-uur weer. En is ook voor de stopwatch functie. Dus een maximum van 24 min. om te timen.
Ziekenboeg thuis met twee zieke kids, dus het “rakethorloge” de NASA4. Vinden de kids leuk (en papa ook want spuug- en snotproof )
Er staan er 2 op Buyee: een goedkope gebruikte en een dure ongebruikte
En? Wordt dit hét horloge voor elke dag ?
Ik draag hem graag elke dag! Er is ook geen andere om de pols geweest sinds ik m heb maargoed het is altijd de vraag hoe lang dat volhoud. Komtgoed ik ben er enorm blij mee!
Het bezit van de zaak is vaak het einde van het vermaak🤷♂️
Haha true. Maar als je er omringd mee bent zal het nog moeilijker zijn. Vandaar ook dat ik na verkoop van de gbd200, HF voorgoed weg doe. 95% de reden waarom er geen eind aan komt
Weet je dit wel zeker? Heb je geen sterke ruggegraat? Is toch een prachtige hobby😎
Als jij je gaat uitloggen dan mis je al het moois wat hier voor bij komt. Ik weet dat het verslavend is want heb ook alweer eentje incoming vanuit Japan. Lekker genieten man, je werkt er toch hard genoeg voor👍
Reden genoeg waarom het een keer klaar is😂 en ja ik ben 100% zeker hahaha.
Deze staat hoog op mijn lijstje, mocht je er ooit vanaf willen…
Ben benieuwd, heb het meer leden horen zeggen, maar naar 2 maand hadden ze zich toch weer aangemeld🤣