Whaha ik ook hoor! Krachttraining💪
Mooie aanwinst kerel👍
Het meer is nooit vol🤪
Succes met wat je gaat doen👊
Whaha ik ook hoor! Krachttraining💪
Mooie aanwinst kerel👍
Het meer is nooit vol🤪
Succes met wat je gaat doen👊
Ik snap je. Aan de andere kant is het dankzij HF dat de verzameling zo is geworden. Mijn smaak was echt niet anders geworden door de ramen van een juwelier te bekijken.
Ik hoop ook nog 4 te verkopen en dan eerst even klaar te zijn voor de komende 3 jaar. We zullen zien wat er gaat gebeuren. In elk geval ben je ook 1 van de personen die mij weer aangestoken heeft met de g shock!!!
Haha papa zijn voor 2 kleintjes! Lijkt mij iets beter dan dit😂
Thanks anyway!
Haha ik heb ook veel te danken aan HF hoor! Maar ik wil al zo’n lange tijd dat het een keer tijd word om te genieten met wat ik heb, en niet steeds in verleiding raken en het cirkeltje weer rond gaan voor de zoveelste! Uit eindelijk blijft G-shock voor mij de beste daily! Heeeel misschien kan de GBD-H2000 er nog in komen. Maar deze mudman gaat niet meer weg hoop ik. te mooi om weg te doen. En zeker niet als vervanger voor de mudman
Heb geen kinderen dus kan lekker los gaan🤣
Kijk daar ga je al…
Oei oei oei
Misschien he misschien. De gw9500 en de gbd-h2000 staan heeel dicht bij elkaar van perfecte daily. De h2000 zit belachelijk lekker. Maar voelt cheap aan. De gw9500 schreeuwt gewoon “ik kan toch niet kapot” en is meer g shocky… dus we gaan het zien
Wut … HF is dé reden waarom ik geïnteresseerd ben in de horlogewereld. Ik heb ook 2 kinderen, full time werk, leuk sociaal leven en daar hoort HF ook bij. Beetje keuvelen, likes geven, horloges aanbieden en kopen, commentaar geven e.d. Een grail bestaat in mijn ogen niet, het ideale horloge ook niet omdat er altijd weer wat mooiers en beters gemaakt word dus je blijft altijd op zoek. Nou, tot zover mn verhaal, ik hoop dat je er wat van hebt opgestoken en gewoon lekker blijft hangen. Kalm an en aju !!
Hm, dit is een ‘mod’ lijkt me. Shockbase slaat er gedeeltelijk op aan. Een GXW-56E-1 met een blauwe jas aan.
Ik ben inderdaad ook al de hele avond aan het googelen, en ik kom ook niet verder. Op ali is wel een transparant blauwe case te vinden, maar juist die smurf is de kleur die ik wil als werkhorloge
Wat een vriendelijke man ben jij same here hoor. Maar ik ben te makkelijk als het gaat om een horloge gewoon houden en dragen. Dit is al de zoveelste maar ik blijf maar niet hangen bij 1 daily horloge. Verzin steeds iets nieuws om maar een andere te kopen
Voor zover ik kan zien is het alleen in Maleisië en Thailand te krijgen. Prima prijzen t.o.v. ali, alleen hoe ga je iets via shopee hier krijgen?
Je zou als alternatief een GW-9400 met een negatief display wat kunnen mishandelen en via Tiktox (engelse casio onderdelenshop, hou rekening met wat levertijd en douanegeld/importheffing) een blauwe band en bezel kunnen bestellen om daar op te zetten. (Minott heeft ook een selectie aan casio onderdelen, maar geen blauwe bezels)
Dan heb je voor (veel) meer geld een partij functies meer in een horloge dat ongeveer dezelfde maat heeft (de band is dacht ik zelfs uitwisselbaar, maar dat weet ik dan weer niet helemaal zeker).
Is Buyee makkelijk te gebruiken?
Wat met importkosten enz?
Nieuwe aanwinst de GMW-b5000tb. Met dank aan @Fookus. Zocht deze al een tijd, erg blij mee!
Gr, Vigorelli
Er staat mod, maar volgens mij klopt er ook weinig van de module. Dat langwerpige font schreeuwt fake.
Ik zou zoeken naar een GX-56SGZ-2, die zijn nog wel te vinden.
Gr, Vigorelli