G-Shock only III

Inderdaad prima draagbaar voor het formaat. Ik had er ook twee, één met gifgroene accenten en één in zwart wit. De stopwatch is inderdaad een lachertje. Een alarm instellen was ook een gepriegel op de subdial.

Toch laatst ook weer naar gezocht en gek genoeg heel lastig te vinden.

De GW-3000 is makkelijker te krijgen maar minder leuk imo.

Gr, Vigorelli

1 like

Buyee is vrij makkelijk te gebruiken als je Engels kent. Importkosten + NL BTW komen er nog bij + afhandelingskosten Buyee (een verkoper stuurt in de regel binnen Japan het horloge naar Buyee en die verpakken het horloge dan opnieuw + evt. verzekering erbij als je wilt). Maar goed als je goedkoop een veiling wint dan valt het wel mee.

1 like

Het gaat mij alleen om die kleur. Ik zou dus een origineel binnenwerk gebruiken en dan een blauw omhulsel. Ik heb dit eerder gehad bij een GA100

1 like

Amazon Japan heb ik al regelmatig besteld… Is lekker makkelijk, dat alle kosten duidelijk worden aangegeven… Maar als je iets oudere modellen zoekt, is Buyee misschien wel een oplossing…
Misschien dat ik het wel een keer probeer :blush:
Heb er al een paar op het oog :crazy_face:

2 likes

Lijkt een beetje heel erg groot zo, maar in realiteit valt het reuze mee…

15 likes

Stoer ding! Enjoy

Heel gaaf!

Stond deze niet op marktplaats? paar weken terug :wink:

Begrijp ik, is ook echt een geweldig horloge. Mocht ie ooit het nest mogen verlaten laat ik het je weten :+1:

1 like

Nee, deze heb ik bij Sakura Watches besteld!

1 like

Ok. Mooie kleurencombinatie!

@Alexx28 ik doe met je mee👇

14 likes

Mooi man!!

2 likes

12 likes

10 likes

Hij oogt lekker plat, voor zo’n formaat G-Shock

1 like

Daar heb ik de afgelopen maanden twee keer gekocht, een prachtige vintage Seiko Lord Marvel en een nieuwe G-Shock DW-5040PG-1JR.
Prima service, wel even 25% erbij rekenen.

1 like

8 likes

Hij is ook plat! Platter dan normaal blijkbaar. En dat merk je. Maar vooral hoe stevig hij gebouwd is voel je enorm. En je merkt echt wel dat hij niet belachelijk groot is. Mijn pols is maar 17cm

1 like

Ik begin hem ook wel te zien zitten… Sowieso mijn liefde voor G Shocks een beetje terug gevonden. Maar was/ben bang voor het formaat en de afleesbaarheid van het display.

1 like

Ik heb er in ieder geval lang over na gedacht. Als je meer sporty wilt met onnodige functies, dan zou ik voor de gbdh2000 gaan. Maar als je gewoon een g shock wilt, moet je deze echt proberen! Hoe dik is je pols? Voor meer vragen kun je mij altijd een DM sturen. Anders word het teveel spam hier

1 like

En btw! Afleesbaarheid valt echt reuze mee… snap niet dat dat een ding is… tuurlijk het is geen MIP. Maar ik heb 0% problemen met het aflezen er van

1 like