En binnengekomen vandaag de 40 jarige LE uit Japan😎
Vet!
Van op Amazon Japan?
Suprgaaf
Klopt. Echt blij met deze aanschaf, heb momenteel drie dezelfde modellen weet niet wat het precies is maar de 6600 serie is zo gaaf, denk dat het ook komt door het overzichtelijke LCD display
Lekker Mark Stealthy spulleke
Thnx Marco👊
Hiermee blijf ik lekker onder de radar🙃
Kreeg een mailtje dat morgen mijn bullbars ook binnen komen. Wat zal zo’n gouden bullbar vet staan op mijn stealthy G-SHOCK
Thnx! Morgen maar eens zo’n gouden bullbar monteren…
Heb je de bullbar in Nederland kunnen bestellen?
Ik zoek er ook een voor mijn 5600
Nee helaas zijn ze niet in NL te krijgen…ik heb ze besteld bij A.express. Staal is staal he…en voor €0,46 heb ik er meteen 4 besteld, 3x zwart 1x goud. Er was een aanbieding…In Duitsland zag ik een stalen bullbar voor €15 met verzendkosten kwam het op €22 uit toen maar voor de goedkopere variant gegaan.
Ze hebben die ook uit mijn hoofd. Succes✌️
Thanks!
Ik zal even kijken
Zeer mooi
Gaaf zeg!
Op de middelste na positief jaloers!
Ik ben fan !!
Heb deze al best lang. Zou wel eens een van m’n eerste G Shocks zijn geweest. Had wel een andere versie daarvoor nog. Ook een op bracelet, maar die was helemaal van resin en had een soort van heel donker blauwe tint.
Op deze pagina staan alle releases.
(Lijkt een link naar de algemene pagina, maar het is een link naar alle modellen van de Gw-A1000)
Ik vind ze geweldig. En dat was ook mijn favoriete periode voor G Shock.
Je had toen volgens mij de iconische (in mijn ogen dan) GPW-1000. Ook een Gravity Master.
En natuurlijk de legendarische GW-9400. DE Rangeman.
Deze zie je niet zo vaak voorbij komen