Vind de retro kleuren juist heel gaaf, en het groene LCD display is zeer duidelijk afleesbaar + dit model is nooit in europa geleverd geweest alleen in Japan…
Gelukkig hoeven wij het niet altijd eens te zijn met elkaar✌️
Vind de retro kleuren juist heel gaaf, en het groene LCD display is zeer duidelijk afleesbaar + dit model is nooit in europa geleverd geweest alleen in Japan…
Gelukkig hoeven wij het niet altijd eens te zijn met elkaar✌️
Zeg waar in Amsterdam zit een G-Shock winkel met redelijk groot assortiment?
Weet iemand dat?
Bijenkorf? Of elders?
Je kunt hier zoeken naar dealers Een horloge of 20 heeft iedere dealer wel in de vitrine staan gok ik.
Eerder minstens 2 weken
Opladen gaat traag
Oh ja natuurlijk. Thanks
Wil de analoge Frogman wel eens passen. Hopen dat die ergens ligt?
Water + zeep = viezigheid weg.
Specifiek op zoek naar deze kleurstelling?
DW-6600 met de nieuwe bullbars gemonteerd, moet zeggen staat hem erg netjes. Nu kan ik mijn LCD display hopelijk krasvrij houden🙏
Thx. Staat wel dat de batterij vervangen moet worden. Of zou die alleen even in het zonnetje moeten liggen
Gr, Vigorelli
Doe een bod van 100, omdat de batterij vervangen moet worden Zijn superdure batterijen !!
Ietsje duurder dan andere modellen
Wat als je al veel (te veel) normale G-Shock squares hebt (gehad)?
Dan schakel je een tandje bij en ga je…
Over The top!
Met:
De King Square
→ Casio G-Shock Database
En nu met 34% korting bij Amazon.nl (let wel niet bij .de en .com gek genoeg of Casio zelf daar is ie € 189) dus voor slechts € 125 heb je een lomp groot horloge erbij met dezelfde functies die je al had op je normale square, top deal niet?
PS: ook bij de Ahold dependance Bol is ie € 125 en heb je 'm waarschijnlijk sneller binnen dan ik via de Nederlandse neef van Ome Jeff: Casio G-Shock GXW-56-1AER Herenhorloge 42,5 mm - Zwart | bol
Beastmode
Lekker dan. Jullie worden bedankt
Ik heb een M5610U incoming. M’n eerste G-Shock.