Hij draagt super… ik gebruik hem als werkhorloge
Het jeukt weer… Mede dankzij @Watchlover7 zijn GW9500… Maar ook een GWG-100-1A3 op het oog, laatst genoemde, lekker no nonsens.
Voor vandaag deze weer:
Dit topic doet twijfelen of ik er goed aan doe om mijn GW5000U in het blauw te laten staan of om hem er weer uit te halen
Uithalen, als ie weg is krijg je spijt!!
Haha en dan toch dragen, en na paar dagen toch weer denken “er is een reden waarom ik hem in het blauwe heb gegooid” en dan eindigen met alsnog in het blauwe gooien😂
eruit halen, voor dat geld…lekker houden
Eruit halen. Uit ervaring kan ik je vertellen dat je deze ga missen. Zelf al drie keer weggedaan en weer teruggekocht
Goede keuze . Was ook mijn eerste G-Shock.
Wel oppassen, blijft meestal niet bij 1 …
Knelt dat niet bij bepaalde oefeningen ?
Nee, totaal niet.
Ziet niet strak om de pols hoor, zat ruimte en doe er alles mee.
Stang, dumbels… nergens last mee!
Nice! Waar heb je de bullbar gekocht? Ik zoek er eentje voor mijn 5600 square.
Ik kwam hier uiteindelijk op uit, omdat ik eerst een AE1200 had. Die ging stuk en is kwijtgeraakt. Ik zat te kijken naar een aantal verschillende modellen, waarbij ik de A700 het mooiste vond. Maar die gelakte resin kast staat me echt niet aan.
De A1000 dan? Met een stainless steel kast echt dikke prima, maar het hele wijzerplaatontwerp is niet juist. Het klopt gewoon niet op de één of andere manier. En het caliber is ook niet zo top in de A1000.
Verder vind ik solar en atoomtijd hele grote pro’s, dus toen was de keuze snel gemaakt.
Dus ik heb nu de G-Shock, omdat Casio bij zowel de A700 als de A1000 concessies heeft gedaan die mij totaal niet trokken.
Thnx!
Op A.express heb ik ze besteld. Levertijd 6 dagen
Die hebben ze daar ook, even het juiste model aanklikken dan komt het goed. Succes✌️
Ivm. Chinees nieuwjaar wordt het 24 feb. En ik moet invoerrechten betalen over 0,47 euro Totaal was 2,84 euro, ik heb dus hoofdzakelijk verzendkosten betaald
Maar het kan nog gekker, ik heb ze gezien op een Duitse site, 15 euro p stuk + verzendkosten pakket binnen EU. Dan kom je op zo’n 20 euro voor een stukje staaldraad