Klopt idd! Dus dan maar via A.Express
Ben al een tijdje in dit topic aan het meelurken, maar het wordt nu tijd om mijn ‘liefde’ voor G-shock’s publiek te maken…
De ‘collectie’ tot nu toe (ik heb de non G-shock’s voor het fatsoen in dit topic even geblurred):
G-7300
AWG-M100B
GA-B2100C
Seiko SKX009
Seiko 6139-6002 Pogue (erfstuk)
Citizen 8410
GMW-B5000G
GMW-B5000D
GW-5000U
GW-M5610U (bracelet)
GW-M5610 U (band)
GW-B5600BC
Het begon ooit met de G-7300, die ik een kleine 20 jaar geleden kocht (still going strong) toen ik voor werk in de US was en mijn horloge het begaf. Ik ben niet zo’n fan van hele grote horloges met een druk design. Dus is er een lichte (ahum) voorkeur voor solar squares. Heb nog nooit iets weggedaan, maar overweeg van de B5600 afscheid te nemen. En dan is er natuurlijk weer een plekje te vullen…
Wat moet ik volgens jullie echt nog een keer proberen?
Poah, das een fijne collectie !! Een DW6900 (kies maar welke ) zou je nog kunnen toevoegen/proberen. Is wel groot, ik weet niet welke polsmaat je hebt ?
Een bescheiden 17cm… de squares gaan prima, de G-7300 is aan de grote kant.
Wel al eens naar een 6900 gekeken, maar dat moet dan natuurlijk een GW zijn want solar en multiband en die zijn hier lastig te vinden…
Wat een leuke collectie. Een specifieke reden dat de B5600 mag vertrekken?
Ja, dat negatieve display is toch best wel ruk, ik draag veel liever de m5610u op de bracelet. En als ik een ‘blacked-out’ wil dragen pak ik de M100 (waarvan de displaytjes ook nauwelijks afleesbaar zijn, maar ach). Dus als ik iets anders leuks vind, dan mag hij weg…
Ik heb 'm een jaartje geleden van Amazon US gehaald:
https://www.amazon.com/Casio-G-Shock-GW6900-1-Tough-Solar/dp/B00284ADAI/
Met verzending + BTW kwam hij op iets van $ 120. Hij is 77 dollarcent duurder geworden in een jaar.
Waarom weg doen? En voor welke?
Vind zelf de gwg2000 ook gaaf. De gbdh2000 heb ik uit mijn hoofd gezet. Niet sterk genoeg en meer fitness build.
Voorlopig deze tank
Een analoge Frogman. Dan heb ik zowel een digi Gw-5000 als een analoge G-Shock
Mooie combi
Daar ga je geen spijt van krijgen!
Leuk een frogman! Maar gwg heeft mijn voorkeur ziet er bruut uit
Ik heb er zaterdag mee in mijn handen gestaan en serieus getwijfeld… Maar heb de trekker (nog) niet overgehaald haha. Ook de GWG-100-1A3 in mijn handen gehad, vind ik ook een zeer fijne G.
Haha ALS. Dan zou ik 100% voor de gw9500 gaan! De gwg-100 is leuk. Maar ziet er minder bruut uit. Ik twijfel enorm om de gw9500 weg te doen voor een gwg-2000. Analoog heeft toch iets meer voorkeur.
Ik meende dat jij was uitgelogd? Jij was er helemaal klaar mee dat waren jou eigen woorden😅
Wil je mij weg hebben of? Ben ik niet gezellig genoeg