G-Shock only III

De ‘5600ue’, dus de geupdate module, zal dat weergeven :+1:

Nice :muscle: Hopelijk een perfecte combi van analoog en digitaal voor je? :slight_smile:

3 likes

Ja hopelijk wordt dit hem! Lees op Watchuseek wel het een en ander betreffende de automatisch MB6 ontvangst, maar dat gaan we meemaken!

Klopt. Zo dus!

No way serieus???:joy: jaloers hoor! Kan niet wachten om hem hier te zien

1 like

Haha ik zag de siebel actie, dus volle mep gedaan, €275 voor 10x€50,- bon.

€219,- bijgelegd et Voíla.

Wel 3 tot 5 werkdagen levertijd en geen winkel voorraad in de buurt… Dus eventjes geduld.

1 like

Zal het vast waard zijn! Mooi ding. Ik heb mijn gw9500 in het blauwe gegooid. Word dus toch de gbdh2000 of de gwg2000…

1 like

Fixed that for you :smirk:

1 like

Hahah. Daar gaat iets meer mijn voorkeur naar uit :joy: maar beide zijn ze gaaf.

1 like

Een maand of zo geleden deze Protrek aangeschaft voor de zomerse vakanties . Oké , geen “G-shock”, maar wel alles in huis dat er toe doet, en meer.

De Protrek PRW-6900Y-3ER.



Niet mijn pols overigens

Blij mee? Ja hoor, leuke om de pols “super speeltje”.

6 likes

Ik heb als “Smart”watch al de Garmin Instinct 2X Tactical gehad, buitengewoon ding, maar het deed me te weinig. Dat idee heb ik van de GBDH2000 ook, vandaar ook de keuze voor de GWG-B1000.

1 like

Heb de gwg-b1000 om gehad. Zoals ik al zei, mooiste g shock die ik om heb gehad

1 like

Dat beloofd veel goeds haha, ben nu al ongeduldig :rofl:

1 like

Sinds ik de square heb krijgt deze niet meer zoveel G-Shock draagtijd. Maar hij blijft toch leuk. (Voor overdag)

9 likes

Gave look! Waar heb je deze bezel vandaan?

1 like

Deze komt via Ome Ali!

10 likes

De EL 5610 vandaag :+1: (onder ziekenhuislicht)

14 likes

Ik heb ze allebei tough Solar Multiband 6 en A700. Ik moet wel zeggen de A700 fits like a glove en voel je niet. En het is wel resin enz maar nog geen krasje op terwijl ik de hele dag op mn werk achter dingen blijf hangen. Die had ik voor €33,- gescoord.

1 like

De A700 stond inderdaad ook met stip op 1 bij mij!
Ik sluit ook zeker niet uit dat de A700 er nog een keer komt met een goede korting :wink:

Jawel je moet Bol in de gaten houden dmv Google. A700 bol in Google. Op bepaalde dagen en zelfs bepaalde uren zakt de prijs ineens. Zondagochtend enz. Zo heb ik mn GW-M5610U ook gescoord voor €100. En ik zag m al een keer voor €90.