De mesh is sowieso minstens €44 dan moet je dat voor die prijs meteen doen! Ik wou het nog zeggen, enige nadeel is die classic band, ik heb een week rondgelopen met deze haar trekker band, daarna heb je er geen last meer van, dan is je pols kaal. Dus ik zou idd voor de mesh gaan🙃
Ja goeie tip dan! Ik hoop dat ‘ie weer op voorraad komt terwijl de 20% korting nog loopt eigenlijk.
Ff kaartje eraf knippen😂
Veel draagplezier met deze topper💯
Ik zit letterlijk te wachten op een leuke wrist shot😂
Ik ook!! Maar nog even geduld. Ga er van uit dat alles gewoon is gegaan, zoals het moet, bestelling met factuur is bevestigd in de mail.
Ik kijk al uit naar de verzendbevestiging haha.
Oei. Wel erg off topic met ‘general Casio’, ipv G-Shock only. Snel een plaatje om het goed te maken…
Fijn weekend!
Nieuwe poging voor een G-Shock.
Ik heb al een GA-B2100-1A1ER Bluetooth en Solar prachtig horloge maar voor mij niet lekker afleesbaar.
Een nieuwe poging met een GMW-B5000D-1ER
Dit moet goed af te lezen zijn
Vet! Welk model nummer is dit?
Ga je geen spijt van krijgen, best afleesbare digitale g-shock die ik heb.
Het is niet dat ik helemaal kippig ben. Maar bij de stealth Casioak kan ik niet eens de stopwatch vinden als ik in de Gym ben.
Wat een ding he! Ik was wel wat bang voor de maat omdat die endlinks van de bracelet nauwelijks bewegen.
Ik had (en nog steeds) eerst de 5610. Die beviel me zo goed dat ik ook overstag ben gegaan voor deze knaller . Nog steeds geen spijt. Het scherm van de 5610 is wat mij betreft perfect afleesbaar maar deze is nog net iets beter.
Ondanks men relatief kleine, maar platte, polsomtrek van ca. 16,5 CM past die perfect. De endlinks hebben mij persoonlijk niet gestoord.
Gelukkig wel gevormd om je pols heen. Draag hem weinig maar ligt niet aan het comfort.
G-Shock G-Squad GBD-200-1ER