G-Shock only III

Klopt wel, ik heb em ook gehad en vond het slecht af te lezen. Dus ! Wat anders kiezen :+1:t2:

1 like

Fijn ding :raised_hands:t3:

7 likes

Leuk ding hoor.

18 likes

Gegarandeerd een succes.

Zo’n knaller is dit!

Geniet ervan.

1 like

Huh! Toch voor een 1000 gegaan?

1 like

Wil binnenkort eens op zoek naar een g-shock. Heb al wat zitten googelen maar wat een hoeveelheid modellen! Misschien kunnen jullie me op het juiste spoor zetten? M’n voorkeuren: rechthoekig (niet rond), niet al te groot (max 43 mm), redelijk simpele functies (in elk geval geen hartslagmeter), solar, onder de 200 euro. Ik denk dat de 5610 voldoet aan deze voorkeuren?

4 likes

Heb me laten verleiden. De 2000 stond op mijn lijst. Die met groene band. Grote minpunt qua looks, die te overdreven “endlinks” die teveel uitsteken. De 1000 is qua looks bruuter. En zo voelt ie ook. Wat een groot ding :joy: maar dat zal ook wennen. Ligt hem eigenlijk meer in de dikte :thinking: L2L valt de 1000 beter

1 like

Jazeker, de 5610u is een prima en voor de hand liggende keuze, zeker als je een square zoekt. Een b5600 ligt ook binnen bereik en is ook solar. Kijk ook even of je een positief of negatief display wil…

2 likes

Dank voor de tip! Ik zal de 5600 en 5610 eens naast elkaar bekijken

En niet geheel onbelangrijk. Wil je analoog of digitaal? Wijzers of cijfers?

1 like

Digitaal en cijfers

2 likes

Misschien kun je hier wat vinden ?

4 likes

Altijd goed!

12 likes

17 likes

16 likes

X-post:

In afwachting van de GWG-B1000, dus vandaag mocht de DW-6900UB-9 nog mee!

De nieuwe zou vandaag verstuurd gaan worden, maar heb nog geen verzendbevestiging gehad🤔.

7 likes

Welterusten allemaal. En voor degenen die nog even moeten zeg ik; proost! :coffee::crescent_moon:

13 likes

Proberen, geduldig, te wachten op m’n nieuwe kolos, samen met de GW-5000U

16 likes

Hard werken met een hard horloge.

13 likes

:+1::hugs::grin:

11 likes