Klopt wel, ik heb em ook gehad en vond het slecht af te lezen. Dus ! Wat anders kiezen
Gegarandeerd een succes.
Zo’n knaller is dit!
Geniet ervan.
Huh! Toch voor een 1000 gegaan?
Wil binnenkort eens op zoek naar een g-shock. Heb al wat zitten googelen maar wat een hoeveelheid modellen! Misschien kunnen jullie me op het juiste spoor zetten? M’n voorkeuren: rechthoekig (niet rond), niet al te groot (max 43 mm), redelijk simpele functies (in elk geval geen hartslagmeter), solar, onder de 200 euro. Ik denk dat de 5610 voldoet aan deze voorkeuren?
Heb me laten verleiden. De 2000 stond op mijn lijst. Die met groene band. Grote minpunt qua looks, die te overdreven “endlinks” die teveel uitsteken. De 1000 is qua looks bruuter. En zo voelt ie ook. Wat een groot ding maar dat zal ook wennen. Ligt hem eigenlijk meer in de dikte
L2L valt de 1000 beter
Jazeker, de 5610u is een prima en voor de hand liggende keuze, zeker als je een square zoekt. Een b5600 ligt ook binnen bereik en is ook solar. Kijk ook even of je een positief of negatief display wil…
Dank voor de tip! Ik zal de 5600 en 5610 eens naast elkaar bekijken
En niet geheel onbelangrijk. Wil je analoog of digitaal? Wijzers of cijfers?
Digitaal en cijfers
X-post:
In afwachting van de GWG-B1000, dus vandaag mocht de DW-6900UB-9 nog mee!
De nieuwe zou vandaag verstuurd gaan worden, maar heb nog geen verzendbevestiging gehad🤔.