G-Shock only III

Ik doe mee :sunglasses: wat een joekel he? Maar zo gaaf!

12 likes

9 likes

:honeybee::honeybee::honeybee: blijft leuk om te zien :ok_hand:t2:

13 likes

Gigantisch? Je kan hem écht wel goed hebben!!

Jawel he???
Door de dikte oogt hij vaak “gigantisch”. Maar qua specs priiiima! Komt door de grote wijzerplaat ook dat hij wat groter oogt. De gw9500 is qua specs bijna hetzelfde. Maar het schermpje is een stuk kleiner waardoor alles in zijn geheel kleiner oogt. Maar ik ben er super blij mee. En wat een lume zeg halleluja :joy:

En nogmaals, een Gshock mag ook soms best lomp ogen om de pols he :slight_smile: moet een beetje leuk blijven

9 likes

Volgend project is ook binnen gekomen vandaag :smiling_face:

12 likes

Ja heb je helemaal gelijk in!!

Vind ik Siebel niet op ‘t moment, nog steeds niets verzonden…

1 like

Het blijft leuk, zo’n compleet zwarte titanium G-Shock.

14 likes

Oh verzonden niet zelfs?.. :see_no_evil: ai… dacht hij komt morgen/overmorgen binnen… dat is shit?

1 like

:heart_eyes: :heart_eyes:
Dat blijft ook een grail voor mij !

Nieuwe GW-M5610U ook binnen:

16 likes

Blijft gaaf! Ook al gehad maar het kriebelt weer🤐

1 like

Haha de gwg1000 al eerder gehad ja? En snap dat het kriebelt. Kan ook niet anders he :wink: blijft leuk spul

Klopt idd… Blijft zeker mooi spul.

Saffierglas/wijzerplaat oogt heel gaaf en draagt prettig.

Heb nog één plekje vrij in mijn horlogebox😅

2 likes

Nou, dat had ik wel gehoopt. Gistermorgen nog een adreswijziging doorgegeven, na een halfuur antwoord met: “Wijziging is gedaan en wordt vandaag verstuurd!”

Helaas, gisteren niet, maar ook vandaag niets verstuurd.

1 like

Wellicht gaat alles volgens plan, maar word het simpelweg niet echt netjes ge update?

1 like

Ik probeer er positief onder te blijven. Maar heb dit eigelijk nog nooit meegemaakt.

Geen mail met verzendbevestiging/ t&t code, in mijn account staat de leveringsstatus op open.

Ook de PostNL app verwacht geen pakketje helaas. Ik heb er nog een mailtje aan gewaagd en anders morgen maar even een belletje plegen!

1 like

Klinkt niet goed. Succes ermee

1 like

16 likes

Helaas inderdaad. Klantenservice is telefonisch bereikbaar volgens de website, maar wanneer je belt krijg je te horen dat ze gesloten zijn. Mail komt ook geen antwoord meer op.

1 like