G-Shock only III

Deze nieuwe Gravitymaster GR-B300 schijnt er aan te komen:

Wanneer, kon ik niet vinden, maar deze heb ik wel trek in!

11 likes

8 likes

Leuk. Zo te zien is de onderste subdial voor registratie van chrono en countdown. Waar de voorganger (Gw-a1100) dat niet heeft en de centrale wijzers daarvoor gebruikt. Zo’n centrale teller is ook wel heel gaaf.
Maargoed dit is slechts een afbeelding. Eerst maar eens afwachten of deze nieuwe dus echt veranderd is :wink:

2 likes

Hoop dan dat dat het was.
Vind dat altijd wel de coolste functie, dat MB6 :grin:
‘Dread’ de dag dat ze dat er helemaal uithalen (Want die komt steeds dichterbij, denk ik) :confused:

2 likes

Precies. Het lijkt of ze de module van de GST-B300 (en layout) hebben gebruikt.

Ben benieuwd wanneer ie komt, Gravitymasters staan een beetje aan de zij lijn heb ik het idee…

1 like

Vrees het ook een beetje.
Je kan het ook zien aan die Gravitymaster GR-B300 die Alex hierboven plaatste.
Geen ‘W’ in het ref.nr. die staat voor multiband ontvangst.
En wel een ‘B’ van Bluetooth erin. Bluetooth lijkt in steeds meer modules te zitten.
Nou ja we zien het wel :slightly_smiling_face:

1 like

15 likes

Mijn G-shockjes:

12 likes

Een hele geruststelling voor mensen die een gewone G-Shock dragen zonder olievulling, die doen het ook prima.

3 likes

Leuke verzameling! De oranje (GW3000?) komt er bij mij ook ooit nog…

1 like

Ja, de GW3000 inderdaad. Al weer 11 jaar in bezit.

3 likes

Aardappels timen. Fijne avond!

15 likes

Laat ze jullie smaken Dennis :yum:

1 like

Mooie foto!

Zo helemaal stealth is ook wel vet!

1 like

Even een bump en vraag voor de MT-G experts:

Horloge is technisch OK (ook de batterij is volgeladen nu) dus ik wil kijken of ik de bezel kan (laten) vervangen:

Volgens Shockbase ( Casio G-Shock Database ) is onderdeel 10571567 de bezel. Zo te zien is deze in de UK te bestellen ( Metal Bezel for Casio MTG-B1000B and MTG-B1000BD Watches - MTG-B1000B and MTG-B1000BD Top Bezel Ring Black )

Vraag is nu: is deze bezel vervangen afdoende of zijn ondere onderdelen zoals schroefjes benodigd en/of zijn er nog speciale handelingen of apparatuur nodig? Ik denk dat ik hem even door een plaatselijke Gshock dealer laat installeren maar heb wel de juiste onderdelen nodig uiteraard :wink: )

Live erbij, de tijdcheck. :muscle:t3:

6 likes

Ik twijfel of de bezel wordt vastgehouden door die 4 schroeven. 1 ervan ziet er ook al bekrast uit, dus die zou ik er nog wel bij willen bestellen als ik dan toch bezig ben

1 like

Inmiddels heeft die gast nog 2 verkocht. OnePiece en de DragonBallZ. Catawiki zoals wel een beetje de verwachting was laat het afweten met 3 dagen om te rapporteren. Vecht het uit met de verkoper. Verkoper wijst naar Catawiki die na bevestiging van retour zal uitbetalen. Gewoon zwaar gekloot.

Ik heb de verkoper bericht dat hij 50% voorafgaand van retourzending op mijn PayPal zou kunnen betalen. Meneer blijft in Frans converseren. Hij 50% storten, ik versturen met tracking en aangetekend. Na ontvangst de overige 50% op PayPal.

Heb mijn recensie op Catawiki verandert in een zwaar negatieve beoordeling en geschreven dat hij een nep product heeft verkocht en dat de overige 2 horloges waarschijnlijk ook nep zijn.

3 likes

Wat jammer allemaal dat het zo moet gaan… De verkoper weet donders goed dat die neppe items verkoopt. Hopelijk komt het allemaal goed en heb je niet teveel voor het horloge betaald.

150 fokking euros. Dus er is allen aan gelegen dit terug te krijgen.

1 like