Dat geloof ik ja. Toch nog een redelijk fors bedrag!
Duidelijk is dat Catawiki de winnaar is. Je betaald bedrag + 9% + 3 euro (koper bescherming) + verzendkosten. De verkoper vertelde me zojuist dat hij maar 131,50 heeft ontvangen.
Ik heb geen enkele kopersbescherming genoten.
Dat geloof ik. Balen….
Ik heb verlies gepakt. Hij heeft mij 130 euro op Paypal gestuurd. Ik heb alles in een doos gedaan. Gefotografeerd. Tracking nummer aangetekend. En hem op de hoogte gesteld. Inmiddels via tip hier op Vinted gekeken. Echt allemaal met tasje en zelfde kaartjes. Schrikbarend. Maar voor 50 euro kun je daar niet echt een buil aan vallen. Jammer maar helaas. NU aan PostNL om het tussen 14-16 maart daar af te leveren.
Op Vinted is het inderdaad nog veel erger. Hier worden heel erg veel neppe items verkocht. Helaas inderdaad wat verlies, wel zo veel mogelijk beperkt.
Ik heb mij horloge geconnect met de G-SHOCK app en hij loopt loep zuiver. Als die van mij gedisconnect is dan zoekt het horloge snachts het atoomsignaal op hoop dat ik je hier mee heb kunnen helpen.
Ga je dan eerst meer horloges verkopen of komt deze gewoon in je collectie?
Is de GWG-100 een blijvertje of gaat het de collectie nog verlaten?
Heb met mezelf afgesproken, dat als de box vol ligt, er eerst weer iets uit moet, dat is nu het geval. Dus ja, dan gaat er eerst wat weg haha.
Voor nu, is ie superfijn. Heb er een zwarte band op gezet en oogt lekker stealthy, vind hem top.
Maar… Zeg nooit nooit. De GW-9500, draag ik wel onwijs veel, lekker plat en in principe dezelfde eigenschappen als deze, enkel geen analoge plaat. Daarnaast nog een GW-5000U welke echt niet meer gaat, dat vind ik zo’n top ding.
De DW-6900UB staat wel in het blauw, samen met een San Martin, dus dan is er in principe alweer wat ruimte.
Snap ik dat is hier ook het geval. Hoeveel plaats heb je in jou box?
Ik ga er morgen achter komen🫣
Staat hem zeker goed, alhoewel iknde orginele band persoonlijke mooier vind ogen.
Dat is ook zeker een mooi horloge maar niet voor mij. Ben blij om te horen dat jij er wel veel plezier uithaald daar doen we het toch voor🤪
Had ze beide gezien in, mochten die verkocht worden dan heb je idd weer plaats vior een nieuwe aanschaf. Werkt verslavend he deze hobby van ons😂
@lance_explorer vandaag de om
Werkt je MB6 nu wel zoals het zou horen?
Ik heb een (beschaafde) 8 plaatsen in mijn box.
Ja? Ga je er ook eentje kopen?
Vooral de vrouw, vind het verschrikkelijk haha. Ik vind het wel leuk, zolang ik de afspraak met mezelf dan maar in ere houd.
Een frogman, die staat ook nog op mijn lijstje. Ik zou hem alleen, met de prijs van deze, niet durven dragen ben ik bang…
Ik ook meer wil ik er ook niet anders ben ik bang dat ik keuzestress begin te krijgen😂
Ja🤪
Kopen is altijd maar de vraag. Het allerbelangrijkste vind ik hoe het draagcomfort is en vandaar uit kijk ik wel verder. Het horloge spreekt mij enorm aan en wat ik al had verteld over dat er geen ABC functies opzitten dat stoort mij niet, had wel gelezen dat er geen saffierglas in zit maar mineraalglas vandaar dat de prijs ook in een lager stadium zit maar dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit van het horloge. Ze zijn gebouwd om een kernbom te weer staan😅
Nou dan mag ik mijn handjes dicht knijpen want zij houdt en draagt zelf ook G-shock’s😎
Snap ik is echt een topper!! Kleurencombinatie is echt🤤
Niet? Gewoon dragen man! Ik draag alle horloges met zorg en op deze zit wel saffierglas😜
Heb nog niet gekeken
Connectie via Bluetooth gaat prima trouwens.
En anders is er nog de optie om een andere plek in huis te zoeken waar contact maken beter kan lukken.
Even afwachten dan maar…
Dat is fijn om te horen👍
Als dat niet werkt dan naar buiten gaan, dan pakt het horloge het signaal vermoedelijk veel sneller. Staal enz kan het signaal ook drastisch verstoren.
Ik zie ze bij Sakura inderdaad voor een stuk aantrekkelijker qua prijs. Niet de limited versie die jij hebt dan. Ik vind ze erg gaaf, zeker met de carbon monocoque case, maar dan gaat de GWG-100 wel weg hoor haha.
G-Shocks zijn allemaal topdingen vind ik, een wat mooier dan de ander, maar smaken verschillen.
Klopt idd maar je moet de invoersrechten er ook bij rekeningen he dan kom je ongeveer uit op dezelfde prijs als in de EU.
Whahaha ja dat snap ik! Zit ook in een andere prijscategorie als de mudmaster…
Mee eens! Kijk er elke dag naar pfff wat een hobby maar goed vaak is het zo het bezit van de zaak is het einde van het vermaak🤷♂️
Ik kijk er wel naar uit morgen even weer wat G-shock’s te gaan passen. Ga ook goed opletten of het verschil met saffier en mineraalglas erg verschilt van elkaar. Saffierglas is het helderste glas wat er bestaat.
Horloge wat @Marcovandijk gepost heeft vindt ik ook een heel gaaf zeker met de kleurencombinatie…pff luxe problemen noem ik het maar😂
Ja dat is dan ook weer zo. Betaalde bij mijn DW-6900 €61 aanschaf, €30 verzending en €30 invoerkosten. Eigelijk van de zotte, maarja.
En dit is het ook hé, hahaha