Mijn pols is 17cm, draagcomfort is echt top in mijn optiek. Band valt ook recht naar beneden en de vleugels onder de band/kast helpen echt mee. De neon backlight is écht een leuk ding, zit er veel te vaak mee te klieren in het donker .
Ik denk, dat als ik een Frogman zou hebben, dat die ook wel een blijver zou zijn. De nieuwe Mudman is wél een grote kanshebber. Draagt ook superfijn, met name doordat die erg plat is. Mijn Scurfa Diver One is bijvoorbeeld even dik als de mudman haha.
Ik betrap mezelf er op, dat ik alweer zit te neuzen naar een Frogman… Wanneer houdt het toch eens op haha.
Wat ik had gelezen is dat het gewicht van 88gr ook zeer prettig is om de pols.
Nou ik ben bang dat bij mij ook het geval gaat worden mocht ik tot koop overgaan aangezien ik vaak nachtendiensten draai en dan is het ideaal als je een goed horloge om hebt met duidelijke verlichting(backlight)
Probeer hem maar eens dan vermoed ik dat je echt verkocht bent.
Dat komt het draagcomfort erg ten goede.
Welke de digitale of analoge?
Nooit ben ik bang, je bent net als zovelen besmet met het HF virus is geen medicijn voor😂
Als ik mijn MB6 horloges instel, doe ik vaak even een handmatige recieve. Even bij het ram leggen
Maar al mijn MB6 horloges hebben ontvangst in de horloge kist die zo’n beetje midden in de kamer staat
Tekst rept over “Decorative replacement screw” en dat klopt: met een 1.5mm inbus kun je ze eruit draaien en dan komt de bezel niet los dat moet dan via de achterkant en/of zijkant (via band) denk ik.
Nah misschien laat ik het wel zo: het horloge stelt ook een beetje teleur, vooral qua gebruiksgemak. Zo zijn countdown timer en alarm in lastig in te stellen geef mij dan maar een ana-digi model zoals de Gulfmaster. Ik denk dat ik 'm gewoon ga ‘afraggen’, al met al was het wel een goed idee om hem goedkoop te scoren om uit te proberen.
Tot zover deze mini-NA
(Ik heb nu Gshock bijna ‘uitgespeeld’, misschien nog kijken of ik een goedkope Frogman en Mudmaster 2000 kan vinden om uit te testen maar dat heeft geen haast).
En dan hopelijk niet ook gelijk opzeggen Ik ben zelf ook bezig met mijn endfame (nog 2 horloges te gaan), maar in mijn hoofd ben ik nog volop op zoek naar net iets beter enz…
Vanmorgen nog een heel leuke aanbieding gezien met zeeeeer veel alarmbellen als voorbeeld van een fake advertentie…
En dit enkel nog maar op de eerste foto
Dacht FF posten om aan te geven hoe je het direct kan spotten… Misschien zijn er nog zaken, maar dit zijn al dingen die ik direct opgemerkt heb…