Met BullBar
Daar kun je het soms ook aan herkennen. Op mp staat een afwijkende gm b2100d met een zwart blikje ipv ‘camouflage’. Horloge zelf ziet er al fake uit en met een verkeerd blik ernaast is het wel een rooie vlag.
Deze blikjes/doosjes zijn niet per definitie fake. Mijn GW-5000U en GW-9500 zitten in zo’n blikje en die komen van Bol.com en Siebel vandaan.
Klopt ik heb ook zo van die camo blikjes…
Blikjes zijn ook fake bij, maar zijn moeilijker te zien…
Heeft met de nrs te maken die er normaal op moeten staan…
Snelle rode vlaggen zitten vooral in papieren zakje, garantiekaart, handleiding en caseback…
Verder kan je ook modelgericht gaan kijken… Tekst/lettertype die niet overeenkomt, wijzers, enz…
Heb al redelijk veel ervaring opgebouwd (heb wel een paar modelletjes in huis hahaha), maar moet soms ook wel 2x kijken lol…
Wil gewoon vermijden dat er mensen inlopen…
De hobby moet tenslotte leuk blijven hé
Zeker waar, heel goed de info te delen!
En dat moet het zeker!
Eens
Vanmiddag even aan de telefoon gelegd deze rakker, een eerste wereldprobleem eraan over gehouden.
Hoe krijg ik dat muzieknootje weg?
Die gaat weg, op het moment dat jij je toetsgeluid weer aan zet.
Ik zoek een G-Shock met analoge wijzers en multiband maar niet in de topprijs categorie.
Wat kunnen jullie aanbevelen?
Gshocks uit de GAW/AWG serie en die zitten rond de 100 euro, soms meer soms minder.
Collega vroeg me of ik ‘een audemars om had’. Blijkbaar ziet zo’n GShock er toch 2 nullen duurder uit.
Hij bleek zelf een @Brunmontagne te bezitten, dus helemaal onwetend kun je hem niet noemen.
De GWG-100. Mudmaster zonder de triple sensors. Analoge G Shock met MB6 en Tough Solar.
Een Catawiki reageert laat op mijn waarschuwing dat andere soortgelijke Casio’s ook nep kunnen zijn.
Thank you very much for helping us keep the items in our auctions genuine. We take reports of items that are not authentic very seriously.
Additional information required
Since the expert has already assessed the item during the curation phase, is it possible for you to provide us with some additional information that explains why you feel the item is not authentic? Examples of information that would be helpful in this situation:
- Information from a trusted source that contradicts the information given in the lot description
- A detailed explanation of what makes you doubt the authenticity of the item (referring to pictures or information available in the lot description)
And/or
- Physical proof that the item cannot be what it’s claimed to be in the lot description
With this new information, we’ll ask our expert to have another look at the item, and we’ll get back to you once this second assessment has been done. If we do not receive additional information from you about the item’s authenticity, we will defer to the opinion of the expert; that the item is authentic and as described.
Since the auction has already ended, we will take appropriate steps to ensure the security of the buyer’s purchase.
Since the auction has already ended, we will take appropriate steps to ensure the security of the buyer’s purchase.
Once again, thank you for your time and effort.
Kind Regards,
Medewerker
Catawiki Customer Experience
With a passion for collectable objects!
Heb deze joekel van een hockey puck weer uit de stal gehaald om te laden.
Dit keer met een bracelet met micro afstelling. Best wel fijn als je pols gedurende dag flink uitzet.