G-Shock only III

Als je toch een square wil kan je ook kijken naar één met STN display :+1:t3:

1 like

Met STN lcd display geen last van, maar bij de ‘gewone’ idd wel. Mijn b5600 is helemaal een drama, want ook nog negatief…

5 likes

Ding heeft een aardig leven achter de rug zo te zien!
En dit zijn idd de kijkhoeken die ik had verwacht (en minstens ook verwacht bij een digitaal horloge)

1 like

Dit is inderdaad m’n beater. Maar hij geeft geen krimp :sweat_smile:
Voor het mooi zijn er andere horloges in collectie…

1 like

Zit ik Speed te kijken. Komt deze shot voorbij van Keanu’s pols.

1 like

8 likes

En nu zit ik G-Shock squares te zoeken.

Ik vind de DW-5040PG-1ER wel tof.

Waarom zoek ik altijd unicorns?

11 likes

Snap ik.

Moet mijn arm sowieso naar mijn ogen draaien, hoef ik mijn leesbril niet op. Laat staan dat ik test hoe schuin ik kan kijken.

Te weinig :carrot::carrot::carrot: op denk ik.

Deze heeft redelijk wat contrast, zou voor mij persoonlijk ook kunnen.

2 likes

Zelfs bij een kaars nog goed af te lezen :+1:

9 likes

Deze zou ik ook wel willen maar ik moet eerst een grotere horlogebox halen :sweat_smile: Ik had me voorgenomen niet zoveel (geen) gshocks meer te kopen dus ben geheel zoals het hoort van 2 naar 7 gegaan :smile: en doorrrr

7 likes

:rofl:

1 like

Het viel me gewoon op in een paar situaties, toen ik aan het autorijden was kon ik gewoonweg niet zien hoe laat het was bijvoorbeeld. Iets wat ik met mn €30 Casio AE1200 niet gewend was. En als dat soort dingen me gaan opvallen, dan weet ik hoe laat het is en kan ik er maar beter meteen weer afscheid van nemen.

Het vreemde is dat de kijkhoek aan de ‘verkeerde’ kant wel dik in orde is, maar ik ben geen rechtsdrager.

Dat vind ik apart, je zou denken dat als ze het LCD ondersteboven hadden geprogrammeerd dat de kijkhoek op een linker pols wel ‘normaal’ zouden zijn.

Ik ga me in ieder geval nu eens even inlezen in die STN displays, thanks.

Je hebt de B2100 ook met gele wijzers.

Even nog over die gele zitten twijfelen, maar uiteindelijk voor de ‘normale’ gekozen.

image

En dan heb je 'm ook nog met zwarte indices, donkere wijzers en een negatief digitaal display. Voor als je ècht niet wil zien hoe laat het is.

7 likes

Nee, dat wist je toch niet. Dat was toch net het probleem. :clown_face:

Die slechtere afleesbaarheid is me ook al opgevallen, maar een kleine draai van mijn pols helpt dan wel altijd.

Qua afleesbaarheid van de CasiOak zal het exemplaar wat je nu gekozen hebt beter aflezen dan die met gele accenten en negatief display. Maar het blijven kleine cijfertjes. Ik heb zelf ook een GA-2100 met negatief display en daar moet je wel even goed naar kijken.

7 likes

Uiteraard even getest, je hebt nog gelijk ook

2 likes

Weer ff in het zonnetje om op te laden :sunny::sunny::sunny:

13 likes

@Alexx28 zit je in de verkoopmodus? Waarom verkoop je jou mooie Mudmaster? Als ik dat ding om mijn pols heb is het echt genieten :sunglasses:

2 likes

Lekker zo af en toe

8 likes

Je zou het zeggen he? Hij legt het helaas af tegen mn gw9500 en gw5000.

Dus iemand anders mag er blij van worden!

1 like

Vandaag binnen gekregen!:clown_face:

15 likes

Klopt idd!

Ook beide toppers!

1 like