En alweer de eerste werkdag na een korte vakantie Om het enigzins dragelijk te maken, mooi weer de G-Shock om!!!
Fijne verjaardag! Stoer horloge!
Mooi, heeft alleen wel wat energie nodig
Gelukkig is de zon er!
Lol, er is een G-Shockje erbij gekomen. De GW-5000U, snap nu waarom iedereen zo lovend is. Hij draagt zo anders dan mijn GWM-5610U.
Doordat hij een metalen behuizing heeft en daardoor iets zwaarder draagt in combinatie met de betere band die minder stijf is en comfortabeler draagt is het echt een wereld van verschil. Tenslotte vind ik ook dan de screwback case fijner aanvoelt op de huid dan de backplate van de 5610.
Dit wordt mijn beater & vakantie horloge.
Wat een bom!
Iemand hier zijn metalen square als eens gepolijst / gebrushed of ervaringen mee?
Na enkele maanden intensief dragen van mijn GMW-B5000 is er hier en daar toch een onvermijdelijk krasje opgekomen.
Niets ergs, niets diep, enkel oppervlakkig en vooral bij de clasp en face van het horloge. Voornamelijk op de gebrushde delen dus.
1 heel klein veegje op het chroom gedeeltje maar niet voelbaar met je nagel dus lijkt me er nog prima uit te krijgen?
Ik heb wel eens gehoord scotch brite voor het matte en cape cod voor het glimmende gedeelte.
Ervaring heb ik er niet mee.